3 extra zsírégető tipp
Fogyj otthon, erőfeszítés nélkül!
Leadnál néhány kilót, de a diétákat képtelen vagy tartani? Önsanyargatás helyett inkább változtass a lakásodon!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

beauty and style

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mediterrán-diéta, dinnyekúra, Atkins-diéta, méregtelenítő kúra, hetekig tartó böjtölés, és még sorolhatnánk, ehhez pedig rengeteg sport reggel, délben, este, és amikor még csak lehet.

Ha szigorúan betartod a választott fogyókúra szabályait, és valóban annyit sportolsz, amennyit az edzésterved előír, bizonyára megszabadulhatsz jó néhány felesleges kilótól. Mindez azonban sokszor emberfeletti erőfeszítést igényel, és rengeteg lemondással jár.

Ha viszont valamiért mégsem sikerül lefogyni, vagy egyszerűen csak képtelen vagy rávenni magad a diétázásra, akkor ne erőltesd! Helyette inkább vegyél ki egy szabad délutánt, és változtass meg néhány dolgot az otthonodban. Hogy mit? Eláruljuk!

Telítsd magad illatokkal!

Az egyik legjobb, ugyanakkor a legegyszerűbb trükk arra, hogy ne egyél annyit, és a titokban fogyasztott nasikról is képes legyél lemondani, az étvágycsökkentés. Ehhez pedig nincs szükség másra, mint néhány jól megválasztott illóolajra, amelyekkel egyben az otthonodat is kellemesen illatosíthatod.
Ezek a természetes esszenciák alkalmasak arra, hogy befolyásolják a szervezeted működését, és kicsit az agyadat is becsapják. A levendula például közismert nyugtató hatásáról, míg a fahéj a férfi libidóján képes emelni. Ha azonban az étvágyról van szó, akkor válassz valamilyen mentolos olajat - az eukaliptusz például kitűnő étvágycsökkentő. A vanília az édesség iránti vágyat csökkenti, bár érdemes óvatosan bánni vele, nagy mennyiségben ugyanis inkább evésre ösztönöz.

Az illóolajoknak akkor is hasznát veheted, ha éppen elgyengülőben vagy a diétát illetően. Ilyenkor vesd be a citromfüvet vagy a már említett levendulát - mindkettő nyugtatja az idegeket, és oldja a feszültséget -, helyezz be egy kellemes lemezt a lejátszóba, és relaxálj.

Csalj egy keveset, és fogyj!

Az öltözködés terén ismert trükkök, a cseles szabások és az esetleges alkati hibákat elrejtő anyagok világában egy nő könnyen eshet abba a hibába, hogy elhiszi, amit a tükörben lát - pontosabban látni akar. A has az ügyes vonalaknak köszönhetően nem is látszik annyira, a hosszabb szoknyák pedig egyenesen kebelbarátai a narancsbőrnek és a vastagabb comboknak. Így aztán nem csoda, ha egyre kevésbé kíséri lelkiismeret-furdalás a lefekvés előtt lecsúszott csokikat, vagy a délutáni kekszmajszolást.
Ha valóban fogyni akarsz, akkor változtatnod kell ezen. Az ügyes szabású ruhák természetesen maradhatnak, de ne csak azokban állj a tükör elé, hanem azok nélkül is! Így látni fogod, hogy azoknak a csokiknak igenis van nyoma. Ha pedig eltökélt szándékod a fogyás, akkor olyan tükröt szerezz be, amelyik icipicit torzít - vízszintes irányban. Ezzel a kis csellel becsaphatod magad, és biztosak vagyunk benne, hogy a valóságosnál dundibb képpel szembesülve a nassolásról is hamarosan lemondasz majd.

Használd a színeket!

Számtalan kutatás bizonyította már a színek jótékony hatását, nem véletlenül használják őket a gyógyászatban színterápia formájában.
Képesek hatni a hangulatra, befolyásolni a szervezet működését, javítani a hangulatot, sőt, akár még az anyagcsere ritmusán is változtatni. Egyáltalán nem utolsósorban pedig segítségedre lehetnek a fogyókúrádban.

Ahhoz persze, hogy jól használd a színeket, ismerned kell az egyes árnyalatok hatásait. A kék például hűsít, és nyugtatja az idegrendszert, a lila magabiztossá tesz, a sárga pedig a koncentrációban segíthet.
Ha fogyni akarsz, akkor igyekezz olyan színekkel körülvenni magad, amelyek csökkentik az étvágyat, és akaraterőt adnak. A pirosat és a narancssárgát kerüld a nagyobb felületeken, mert hatalmas étvágyat csinálnak, kis mennyiségben - díszpárnák huzataként vagy gyertyák formájában - azonban segíthetnek, hogy a fogyókúra alatt se vesszen el az önbizalmad.

Lilával viszont bátran betöltheted a lakást - jó ötlet a konyhával kezdeni -, ez a szín ugyanis csökkenti az étel utáni vágyat, miközben kiegyensúlyozottá tesz, és harmóniát teremt.

4 extra fogyitipp a lakásba
  • Ha tényleg le akarsz mondani a nasikról és az állandó étel utáni vágyról, akkor minden rágcsálnivalótól szabadulj meg!
  • Bármennyire is szépek, minden olyan díszdobozt dugj a konyhaszekrény mélyére, amiben valaha is sütemény, csoki, ropi vagy éppen chips volt.
  • Ha képtelen vagy meglenni rágcsálnivalók nélkül, akkor legalább válassz szárított gyümölcsöket vagy magokat.
  • Praktikus, ha a szakácskönyvek könnyen elérhetőek a konyhában, ám a fogyókúrának egyáltalán nem tesznek jót. Tedd hát el őket szem elől - azokat pedig főképp, amelyek ínycsiklandozó fotókkal illusztráltak.
Blog.hu ajánló