Spirit élmények (x)
Nyerj két éjszakát az öt csillagos Spirit Hotelbe, és élvezd a kényeztetést a természet szívében!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg a baconös brownie receptjét! (x)

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Édes, gyümölcsös, és alig van benne kalória, így bűntudat nélkül fogyaszthatod ezt az italt (x)

Nyerd meg az 50 x 200 000 Ft egyikét gyermeked osztályának! (x)

Mitől alakulhat ki a mellrák, és hogyan előzhető meg? A szakértő tanácsai (x)

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

beauty and style

Összefűzte a cukorkáspapírokat: táska és cipő lett belőlük »

Kisimulnak a ráncok: arczselék és hidratáló szérumok körképe árakkal »

Így újítsd fel a tavalyi félcipődet, ha egy picit már megkopott! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol
Néhány héttel ezelőtt töltöttünk el pár napot a barátnőmmel a sárvári Spirit Hotelben. Rengeteg kedvezményes ajánlat volt a honlapon, mi a „Hozd magad formába!” csomagot választottuk. A honlap egyébként ritkaságszámba megy: modern, ízléses, könnyű és gyors az információk elérése a képek is lenyűgözőek. Már keresgélés közben felkeltette az érdeklődésemet, úgyhogy alig vártam a hétvégét.

Gyönyörű környezet vár bent is

Bár Sárvárig nem vezet végig autópálya, Budapestről körülbelül 2,5 óra alatt lent voltunk, és a szállodát is hamar megtaláltam rögtön a város szélén. A környezet nagyon szép: tényleg közvetlenül ott a természet, erdő, zöldellő rét, hét tó veszi körül a szállodát. Eddig a várakozásainknak eleget tesz - gondoltam - , azonban lássuk, hogy miért is jöttünk. Érkezéskor a recepción felajánlották, hogy választhatunk három ágytípus közül. A kétágyas, amibe mi akartunk menni, körággyal, franciaággyal és dupla ággyal is foglalható. Mi természetesen a körágyat választottuk, még úgysem aludtunk olyanban, ráadásul felárat sem számoltak érte.

Wellness kényeztetés a természet szívében

A szoba hatalmas volt és igényesen kialakított, minőségi berendezéssel, az említett körággyal valóban különleges hangulatot sugárzott. Amíg barátnőm felfrissült a zuhany alatt – örültünk a sokféle kozmetikumnak, amit a szálloda elhelyezett a fürdőszobában -, addig én felfedeztem a minibár kínálatát, ahol szintén nagy választékban volt mindenféle jó. A rövid készülődés után a szálloda hostesse körbevezetett: érdemes ezzel kezdeni, mivel a szálloda hatalmas és az ember hasznos információkhoz jut a nyitva tartásokról, programlehetőségekről.

A szálloda wellness részlege hihetetlenül nagy: gyógymedencék, fedett és szabadtéri élménymedencék, valamint úszómedence is található itt. A szauna sziget is lenyűgöző, 9 különféle szauna közül választhattunk és természetesen ki is próbáltuk az összeset. Az udvar gyönyörűen karbantartott, ami manapság külön jó pont. A szauna mester igazán figyelmes volt, pohárban hozott vizet, ami nagyon jól esett szaunázás után.

Nézz körül a Spirit Hotel honlapján és ismerd meg ezt a lenyűgöző környezetet. Bővebb információért kattints! »

Pazar kínálat

A szállodában rengeteg kezelés közül lehet választani. Végül az aromafürdő mellett döntöttünk, amit a csomag egyébként is tartalmazott. Én a hamamot próbáltam ki, a barátnőm pedig egy regeneráló masszázson vett részt. Mivel mindketten rendszeresen sportolunk, nagyon örültem, hogy ebben a néhány napban sem kellett felhagyni vele. Rengeteg sportprogram közül választhattunk, részt vettünk aquafitnessen, voltunk biciklizni és elmentünk aerobikórára is.

A szálloda étterme is gyönyörű, árad belőle az elegancia. Reggelinél és vacsoránál is, ínycsiklandó fogások sorakoztak. A Spirit Álom nevű desszerthez foghatót rég kóstoltam, a szálloda honlapján már láttuk és egyből ráismertünk; mennyei volt.

Valódi luxus a természet ölén

Összességében úgy értékeltük, hogy a szálloda kifogástalan mind a berendezést, mind a személyzetet tekintve, akik mindig mosolyognak és segítőkészek. Köszönöm a Spirit csapatának a felejthetetlen napokat és várom a következő alkalmat, amikor újra a vendégük lehetek. Megfogadtam, hogy minden barátomnak, ismerősömnek ajánlani fogom Magyarország e gyöngyszemét.

Mit nyerhetsz?

A helyesen válaszolók között a Spirit Hotelben eltölthető 1 db 2 fő részére szóló 2 éjszakát sorsolunk ki. A nyeremény félpanziós ellátást tartalmaz körággyal, Hamam kezeléssel. Ez a Spirit Hotel egyik specialitása, egyfajta törökfürdő. A kezelés 90 perces. A vendégeket gyümölcstállal is meglepik, late check-out-nak köszönhetően nem kell korán kelned sem.

A játékban résztvevők hozzájárulnak, hogy a Femina és a Spirit Hotel Thermal Spa hírlevél kiküldésére adataikat felhasználja, melyről bármikor leiratkozhatsz. A Femina és a Spirit Hotel Thermal Spa harmadik fél számára a megadott adatokat nem szolgáltatja ki, és a Személyes Adatok Kezelésére vonatkozó törvényi előírásokat betartja.
A Magyar Posta szolgáltatásáért nem vállalunk felelősséget!

A nyerteseket a sorsolás napján e-mailben értesítjük. Fontos, hogy pontos nevet, címet és e-mail címet adj meg a játékban. Csak így garantálhatjuk nyerés esetén, hogy a nyereményt eljuttatjuk hozzád.

A játék ideje: 2009. április 9. - 2009. április 24.
Sorsolás: 2009. április 24.(%oldalmero(397901, 322413)%)