A legjobb honlapokat díjazta a Budapest Bank

Ha vállalkozni szeretnél, egy jó honlapra is szükséged lesz. Nézd meg, mivel vívhatod ki a szakma és lehetséges vevőid elismerését! (x)

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Bár sok kisvállalkozás használja már tudatosan az online jelenlétet a vevői kör bővítésére, még mindig szükség van ösztönzőkre és jó gyakorlatok bemutatására ahhoz, hogy a kisebb cégek körében széles körben elterjedjen a saját weblap, illetve webáruház.

A Budapest Bank ezért hirdette meg Üzleti siker honlappal pályázatát, ahol sok olyan vállalkozás mutatkozott be, amely honlapja példaértékű lehet más cégek számára is. A zsűri szakmai díját egy e-könyveket árusító vállalkozás, a közönségszavazást pedig egy környezetbarát termékeket kínáló cég nyerte.

Üzleti siker honlappal

A jó honlap ma már elengedhetetlen egy cég életében, hiszen az internetelérés terjedésével egyre többen keresnek és vásárolnak a neten. A Budapest Bank nemrég zárult, kisvállalkozások számára kiírt pályázatán olyan honlapokat keresett, amelyek hatékonyan támogatják az értékesítést, amelyeket egyszerre jellemez a logikus, felhasználóbarát felépítés és az esztétikus megjelenés.

Közel 200 pályázat érkezett a legkülönfélébb területen működő cégektől. A résztvevő cégek közel kétharmada jól kiépített webáruházzal is rendelkezik, az online fizetés azonban csak egynegyedük biztosít vevőinek. A közösségi média szerepének felismerésére utal, hogy a pályázók majdnem mindegyike Facebook-jelenléttel is erősíti ismertségét. A független szakemberekből és a Budapest Bank vezetőiből álló zsűri szakmai díját az e-könyv készülékek és az ezekre alkalmazott irodalmi alkotások forgalmazásával foglalkozó, és blogot is működtető www.bookandwalk.hu oldal nyerte, amely csak idén májusban indult, és máris átlagosan havi 8000 látogatója van. A zsűri tíz másik oldalt is kiválasztott, amelyek közül a közönség szavazta meg a kedvencét: a győztes a környezetbarát és energiatakarékos termékek széles választékát kínáló www.zoldpolc.hu lett.

A fotón balról jobbra Szűcs Roland, a Book and Walk Kft. igazgatója, Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője és Rakonczay Tamás, a Green Living Hungary Kft. ügyvezetője

- A honlap valójában egy kirakat, egy kapu, amelynek elég vonzónak és logikusnak kell lennie ahhoz, hogy becsábítsa az embereket. Itt kezdődik a márka kommunikációja és maga az eladás. Ez igaz a Facebook-jelenlétre is, sőt ez a platform azért is fontos, mert itt találkoznak és cserélnek véleményt a vásárlók. Ehhez képest sokan nem élnek az online és közösségi média lehetőségeivel, amelyek pedig igen költséghatékony megoldások. A Book and Walk és a Zöldpolc nemcsak kedvet csinál, és bizalmat teremt ízléses oldalával, de egyszerű és könnyen kezelhető felületet ad, hogy jól essen a vásárlás - mondta Geszti Péter reklámszakember, a pályázatokat elbíráló zsűri egyik tagja.

- A Budapest Bank célja, hogy ne csak pénzügyi termékekkel segítse a cégeket, hanem a vállalkozások hatékony üzletmenetéhez is hozzájáruljon. Az Üzleti siker honlappal pályázat jól illeszkedik azon kezdeményezéseinkhez - például a tavaly indított Neten a cégem programhoz -, amelyek a kisvállalkozások online jelenlétét segítik elő. Öröm volt a sok színvonalas oldal megtekintése, és remélem, a legjobbak megosztásával más cégeknek is adtunk ötleteket fejlesztéseikhez – mondta Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője.

A nyertes honlap és közönségszavazásra bocsátott oldalak megtekinthetők a www.budapestbank.hu/uzletisiker oldalon.(%oldalmero(http://ad.adverticum.net/img.prm?zona=1759478&kampany=2185277&banner=2185912&ord=RANDOM_NUMBER)%)

Ezt is szeretjük