Ez a két illat indítja be leginkább a férfit: nem azok lesznek, amikre számítanál

Meglepő eredményre jutott egy kutatás.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Talán te is hallottad már, hogy az illatok hatással lehetnek a szexuális izgalomra, ezt a feltételezést vizsgálta meg az alább ismertetett kutatás is, melyet a chicagói Smell and Taste Treatment Research Foundation végzett.

A vizsgálat révén kiderítették, hogy mely illatok vannak leginkább hatással a férfiakra: meg fogsz döbbenni azon, hogy melyek lettek a befutók.

A kutatásról

Összesen 31, 18 és 64 év közötti férfit vizsgáltak önkéntes alapon, és 30 különféle illatot teszteltek rajtuk: 24 önállót, és további hatot, amiket a leginkább kedvelt illatok párosításával hoztak létre.

A vizsgálat úgy zajlott, hogy egy-egy percre feltették a férfiakra a szagtalan és az illatosított maszkokat, miközben egy mérhető mutató, az úgynevezett pénisz-brachiális index segítéségével megfigyelték, hogy miként változik a pénisz vérellátása.

Ezek az illatok a leghatásosabbak

A kutatók arra a következtetésre jutottak, hogy mind a 30 illat befolyásolta valamilyen mértékben a férfiak szexuális vágyát, és érdekes módon az összes pozitív irányba, azaz egyik sem bizonyult vágylohasztó hatásúnak.

Az első helyen a sütőtökös pite és a levendula kombinációja végzett, ez 40%-os növekedést tudott elérni. A második a medvecukor és a fánk kombinációja lett 31,5%-kal, a harmadik pedig a sütőtökös pite és a fánk párosítása 20%-kal. A legutolsó hely az áfonyának jutott, ez mindössze 2%-os eltérést eredményezett.

Mi ébreszthet még vágyat a férfiban?

Az alábbi galériából megtudhatod, hogy mi tüzelheti fel még a férfit!

10 dolog, ami feltüzeli a férfit

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük