Sztriptíz aerobik

Dia

Tanulj Almától szexis pózokat! Kezdd az alapoknál és legyél igazi profi!Helyezd a teljes testsúlyod a bal lábadra, de tartsd lazán. Nyújtsd ki a jobb lábadat  spiccben oldalt és feszítsd meg a térded. A hát homorú, a kezeket lazán tartsd a csípőn!
Tanulj Almától szexis pózokat! Kezdd az alapoknál és legyél igazi profi!
Helyezd a teljes testsúlyod a bal lábadra, de tartsd lazán. Nyújtsd ki a jobb lábadat  spiccben oldalt és feszítsd meg a térded. A hát homorú, a kezeket lazán tartsd a csípőn!

Dia

Az előző pózt még szexisebbé teheted, ha a fejedet kissé oldalra fordítod.  Kapcsolódó cikk: Kezdd az alapoknál! »
Az előző pózt még szexisebbé teheted, ha a fejedet kissé oldalra fordítod.

Kapcsolódó cikk:
Kezdd az alapoknál! »

Dia

Hajlítsd be a bal lábad, a jobbat tartsd nyújtva! A súlypontod legyen középen, a törzsedet pedig kissé döntsd előre, miközben a hátad homorún tartod. A popsid tartsd szexisen kitolva!
Hajlítsd be a bal lábad, a jobbat tartsd nyújtva! A súlypontod legyen középen, a törzsedet pedig kissé döntsd előre, miközben a hátad homorún tartod. A popsid tartsd szexisen kitolva!

Dia

A súlypontodat helyezd középre, térdelő pozícióban. A csípődet told előre és hajolj hátra! Egyik kezeddel fogd meg a bokádat a másikat kecsesen emeld a levegőbe!  Kapcsolódó cikk: Sztriptíz-aerobik Almával »
A súlypontodat helyezd középre, térdelő pozícióban. A csípődet told előre és hajolj hátra! Egyik kezeddel fogd meg a bokádat a másikat kecsesen emeld a levegőbe!

Kapcsolódó cikk:
Sztriptíz-aerobik Almával »

Dia

Guggoló pozícióban helyezd a testsúlyod az egyik lábra, húzd ki magad, a kezeket pedig lazán ereszd a térdedre!  Kapcsolódó cikk: Legyél a rúdbűvölés mestere! »
Guggoló pozícióban helyezd a testsúlyod az egyik lábra, húzd ki magad, a kezeket pedig lazán ereszd a térdedre!

Kapcsolódó cikk:
Legyél a rúdbűvölés mestere! »

Dia

Helyezd a súlyod a jobb lábadra! A bal lábfejed kissé fordítsd ki, hogy a két lábfej merőleges legyen egymásra! Hátad legyen homorú, kezeid pedig lazán helyezd a csípődre!  Még több információért kattints! »
Helyezd a súlyod a jobb lábadra! A bal lábfejed kissé fordítsd ki, hogy a két lábfej merőleges legyen egymásra! Hátad legyen homorú, kezeid pedig lazán helyezd a csípődre!

Még több információért kattints! »
Blog.hu ajánló
Szerző: Jéger Angéla
Cimkék:
Fotó: