18

Csak felnőtteknek!

Az általad letölteni kívánt tartalom a hatályos jogszabályok szerint a kiskorúakra káros hatással lehet. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz ne férjen hozzá kiskorú, használj szűrőprogramot!

Hányszor gondolsz egy nap a szexre? Lehet, hogy többször kellene

Minél többször, annál jobb.

Libidó növelése

Egy hosszú távú kapcsolatban, na és a rohanós hétköznapokban egyre kevesebbszer jár az emberek fejében a szex, pedig mint kiderült, nagyon jó hatással lenne a kapcsolatokra, ha többször gondolnának pajzán dolgokra a párok.

Egy új kutatás ugyanis olyan összefüggést fedezett fel, amire eddig senki nem gondolt.

Ez történik, ha sokszor gondolsz a szexre

Az izraeli Interdiszciplináris Központ három különböző kutatás eredményeit vizsgálta, melyekben 245 alany vett részt. Arra voltak kíváncsiak, hogy mi növeli az emberek libidóját. Az alanyokat két részre osztották, és az egyik csoportnak szexuálisan túlfűtött képeket mutattak, a másik csapat előtt pedig cuki cicás képeket vetítettek ki.

Kiderült, hogy azok, akik az erotikus tartalmú képeket nézték, hajlamosabbak voltak utána ismerkedni, beszélgetni, sőt, az eredmények további vizsgálata és még néhány kísérlet után arra is rájöttek, hogy a szex gondolata növeli a szexuális vágyat. Tehát annak, aki - akár tudatosan is - naponta többször gondol a szeretkezésre, sokkal nagyobb lesz a libidója, ezáltal pedig a kapcsolata is jobb lehet a partnerével.

par agyban

Gurit Birnbaum, a kutatás vezetője azt is elmondta, hogy a szex gondolata mindezeken kívül az érzelmi kötődést, illetve az az iránti vágyat is felerősíti, ami nagyon fontos lehet minden párnál, akik egy kicsit is eltávolodtak egymástól. Ezért, ha valaki úgy érzi, hogy mostanában nincs kedve összebújni a partnerével, akkor érdemes naponta minél többször gondolnia a szeretkezésre, így pedig garantált lesz, hogy este sem az alváson jár majd az esze.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport
Ezt is szeretjük