Ezt a fehérneműt találják a legvonzóbbnak a férfiak - Elárulták

Meglepő lett az eredmény.

Férfiak kedvenc fehérneműje
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Bár az igaz, hogy a férfiak nem foglalkoznak olyan sokat a fehérneművel, ha már lekerültek rólad a ruhák, azért nekik is vannak olyan kedvenceik, amiktől teljesen beindulnak. A nőket pedig furdalja a kíváncsiság, mi is lehet ez.

Most azonban ők maguk árulták el, melyiket látják rajtad a legszívesebben, és nem arra szavaztak, amire számítanál.

Ez a férfiak kedvenc fehérneműje

A Men's Health magazin ugyanis ezer férfit kérdezett meg ebben a témában, a válaszaikat pedig összesítették, és olyan lett az eredmény, amire senki nem gondolt. A legtöbben ugyanis a francia alsókra - ezekből is a fiúsabb, pamut boy shortra - szavaztak. A megkérdezettek 40%-a ezt szereti látni a legjobban a barátnőjén, és azt is megindokolták, hogy miért.

- Ezeken látszik, hogy kényelmesek, a nők pedig jól érzik magukat bennük. Ez pedig nagyon szexi, arról már nem is beszélve, hogy a fazonjuk nagyon formás feneket csinál - mondta az egyik megkérdezett férfi.

21-yoga-underwear-lede.w710.h473.2x

- Játékos, huncut és nagyon szexi. Ha a nő imádja hordani, mi imádjuk látni benne. Eleget hagy a képzeletre, mégis megmutatja a vonalakat, ami nagyon csábító - tette hozzá egy másik, és rengetegen csatlakoztak a véleményükhöz, mivel úgy gondolták, legyen szó csipkésről vagy sima pamutról, egyértelműen ez a kedvenc. Nagyon meglepő azonban, hogy erre szavaztak, ugyanis mindenki a tangára számított volna, ami viszont csak a második helyen végzett a listán.

- Az egész popsiját láthatom benne, és ez hihetetlenül jó - mondta az egyikük, de a megkérdezettek 3%-a például kifejezetten utálta, ha tangában lát egy nőt. Az viszont nem volt meglepetés senki számára, hogy az úgynevezett nagyibugyik végeztek az utolsó helyen.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük