Natív - Ahol bármi megtörténhet

Natív - Ahol bármi megtörténhet

Célzottabban éri el a fogyasztót? Igen. Erősebb bevonódást és elköteleződést jelent a termék felé? Igen. Minőségi megjelenést és közönséget ér el így a termék? Igen.  Ez mind a natív, és még sokkal több. 

A natívban nincsenek határok

A natív hirdetések nagyszerűségét az adja, hogy a lehetőségek tárháza végtelen, és számos olyan elemmel lehet gazdagítani a kampányt, mely hozzásegíti az ügyfelet a kampánycélok eléréséhez. A natív nem csupán cikk lehet, hanem beletartozhat videó, interjú, podcast, közösségi megmozdulás, jótékonysági pályázat vagy akár egy rendezvény is. Natívnak tekinthetünk minden olyan megoldást, mely eltér a sztenderd banner és PR cikk megjelenésektől, és tartalmában sokkal inkább illeszkedik az adott kiadványhoz. A Femina Média ebben segít az ügyfeleknek, és minden kampány esetén egyedi tartalmi ötletekkel, a kampánycélokra szabva állítjuk össze ajánlatainkat.

Az újonnan nyílt Park Inn Zalakaros számára készített image videó, melyet nyereményjátékkal népszerűsítettünk. A kampányról részletes összefoglalót itt találsz.

Kampányötletek 

  • Tematikus mellékletek és témaszponzorációk

Lehetséges témák, a teljesség igénye nélkül: bor és borfogyasztás, iskolakezdés, lakásfelújítás, egészségmegőrzés, tematikus recepthét.

Ha van egy nagy, átfogó, népszerű téma, mely illeszkedik az adott hirdető tevékenységéhez, azzal szívesen foglalkozunk külön mellékletben megjelenő cikksorozat keretein belül, melynek cikkei mellett a hirdető megjelenhet. Ezek a tematikus mellékletek tartalmazhatnak videót, interjúkat, podcastokat is.

Megvalósult projekt: Diego - Otthontrend rovat - 240 ezer egyedi olvasó, 500 ezer oldalletöltés. (Forrás: Adverticum Adserver, 2017. szeptember 25.-október 29.)
  • Videóforgatások, videós anyagok készítése 

Lehetséges témák: image videó, terméktesztelés, receptkészítés termékmegjelenéssel.

Tartalmi anyagok kiegészítéseként, önálló anyagként és közösségi platformokra optimalizáltan is érdemes videós anyagokban gondolkodni, melyek nagyon népszerűek minden célcsoport körében.

Megvalósult projekt: Park Inn Zalakaros újonnan nyitó szálloda termékbevezetése - 116 ezer videómegtekintés. (Forrás: Femina Facebook közösségi csatorna, 2017. július)
  • Cross-site kommunikáció (több kiadványt felölelő kampány)

Lehetséges témák: szépségápolás, utazás, divat, könyv.

A Femina Média termékek hasonló, de mégis más különböző mikrocsoportokat érnek el, így egy több site-ot felölelő kampánnyal hatékonyabban, más élethelyzetekben érhetjük el a célközönséget. Tökéletes kiegészítése lehet egy FeminaShopba kerülő termék esetén, ha ezt megtámogatjuk a többi oldalon futó tartalmi anyagokkal.

Megvalósult projekt: Adrienne Feller-termékek népszerűsítése - FeminaShopba történő belistázás, tartalmi anyagokkal támogatva - átlagosan 30 ezer megtekintés/cikk. (Forrás: Adverticum Adserver, 2017. november-december)
  • Rendezvények, előadások

Lehetséges témák: Femina Klub rendezvények.

A Femina Klub rendezvényei minden alkalommal teltházas közönség előtt zajlanak, ahol Szily Nóra pszichológus olyan szakemberekkel beszélget, akik elismertek saját szakterületükön. Az előadások témája mindig valamilyen, a nőket érdeklő, népszerű téma köré épül, melyet a Femina Média kiadványain keresztül támogatunk és promotálunk.

Megvalósult projekt: Femina Klub rendezvénysorozat - előadásonként 310 fő, az adott téma iránt kifejezetten érdeklődő közönség.
  • CSR-projektek

Lehetséges témák: óvodák támogatása, jótékonysági rendezvény szervezése.

A Femina Média-portfólió széles elérésének köszönhetően országos elérést tudunk biztosítani jótékonysági projekteknek, ezzel népszerűsítve az adott szerveződést. Több alkalommal szerveztünk pályázaton alapuló jótékonysági kezdeményezést, ahol hátrányos helyzetű óvodák pályázhattak felújításra az egész országból.

Megvalósult projekt: Ovitündér ovifelújító pályázat a Pölöskei Szörppel - 120 pályázat, 2 millió elérés a teljes kampányon. (Forrás: Adverticum Adserver, 2016. május-augusztus)

Miért érdemes a Femina Média oldalain natívban gondolkodni?

  • Minden ügyfelünk számára egyedi tartalmi és koncepcióötletet küldünk, kampánycélokra szabva.
  • A kiajánlott tartalmak az adott kiadvány célközönsége számára releváns tartalmak, és magas olvasószámot ígérnek.
  • A tartalmak hangvétele, stílusa és megjelenése teljes egészében illeszkedik a kiadvány profiljába, mely biztosítja a minőségi megjelenést a hirdető számára.
  • Megtaláljuk az egyensúlyt a szerkesztőségi elvek és a hirdető igényei között, ami garantálja, hogy a natív cikk valóban natív cikk lesz. 

A Sloggi Zero Feel melltartót tesztelte a szerkesztőség, melyet képeken is dokumentáltunk - 20 ezer egyedi olvasó, 2 972 átkattintás a termékre. (Forrás: Adverticum Adserver, 2018. március 13-24.)

Hol és hogyan érheted el a Femina Média közel 3 milliós követőtáborát?

  • 3 tartalmi kiadvány (Femina.hu, Retikül.hu, Nőifriss.hu), egy e-kereskedelmi oldal (Feminashop.hu) és egy rendezvénysorozat (Femina Klub) közössége számára kommunikálunk napról napra.
  • Havonta közel 3 millió* ember olvassa a Femina Média egyes kiadványait.
  • 10 Facebook-oldal közössége számára osztjuk meg tartalmainkat napi szinten közel 600 ezer követő számára.
  • Cross-branded szponzoráció más oldalakkal: Index.hu, Dívány.hu.

2017-ben összesen 27 natív együttműködés valósult meg, melyek között számos cikk, videó, és cross-site megjelenés is volt. A natív cikkek átlagosan 10 ezer olvasót érnek el, melyek mindegyike megosztásra kerül a Femina.hu Facebook-oldalán és az egyes releváns, tematikus Facebook-oldalakon. A cikkek mindegyikében megjelenik a hirdető keretes ajánlóval, kifelé mutató linkkel, így biztosítva a témához kapcsolódó megjelenést.

*Forrás: DKT-gemius havi RU teljes közönség, multiplatform total adat (15+).

Ezt is szeretjük