Nem titkolja! A magyar énekesnő már több plasztikai műtéten is átesett

Szűcs Judith nem titkolja, már több plasztikai műtéten is átesett.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Szűcs Judith nyíltan vállalja, hogy több szépészeti beavatkozáson is átesett. A kereken 60 éves sztáron először szemhéjplasztikát, majd mellműtétet végeztek, de botoxoltatott is. Legutóbb tavaly októberben vetette alá magát plasztikai beavatkozásnak.

- Én nem azt érzem, hogy ezt fel kell vállalni, hanem ha ez engem nem zavar, akkor miért ne beszéljek róla - árulta el a Reflektor című műsorban.

Nem titkolja a plasztikát

Az egykori diszkókirálynőt nem zavarja az idő múlása, szerinte az embernek igenis legyenek nevetőráncai, de úgy véli, énekesnőként kötelessége a legjobb formáját nyújtva színpadra lépni.

- Előtte is elégedett voltam, ha belenéztem a tükörbe, csak most nem is kell kisminkelnem magam: fölébredek, és jól vagyok, ez a különbség. Mindig azt szoktam mondani, hogy ha egy arcplasztika vagy bármilyen beavatkozás történik a hölgyeken, az a lényeg, hogy ne az legyen, hogy "hú, de megváltoztál!", hanem az, hogy "de kipihent vagy, nyaralni voltál?" -  mondta az RTL Klub kamerái előtt. 

Bár 40 éves koráig egyáltalán nem sportolt, és gyalogolni, futni máig nem szeret, ma már naponta végez súlyzós edzéseket otthon, hetente egyszer pedig pilatesoktatóval edz. Ha teheti, délutánonként lefekszik egy órát aludni, hogy kisimultabb legyen - így őrzi szépségét.

Azért is igyekszik jó formában lenni, mert 17 év után rátalált a szerelem, párjával pedig az esküvőre készülnek, amit a legfrissebb híresztelésekkel ellentétben még nem tartottak meg titokban.

Magyar sztárok, akik plasztikáztattak

Kíváncsi vagy rá, kik azok a magyar sztárok, akik elismerték, hogy plasztikai műtéten estek át? Képgalériánkból megtudhatod.

Magyar sztárok, akik plasztikáztattak

Nézegess képeket!

Elolvasom

Fotó: MTVA/Nagy Zoltán

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük