Fotó! Gyönyörű nővé érett a Kölyökidő tini műsorvezetője
Szekeres Nóra szinte semmit nem változott a Kölyökidő óta, ugyanolyan természetes szépség, mint akkoriban.
Talán most, az animék és a felnőttes tinisorozatok korában furcsának tűnhet, hogy a nyolcvanas-kilencvenes évek Magyarországán a tinédzserek tulajdonképpen egy kulturális műsorért lelkesedtek.
Ez volt a Kölyökidő, melynek tizenéves sztárjai egyszerre voltak műsorvezetők és szereplők, hiszen interjút készítettek, verset mondtak, beszélgettek az őket érintő problémákról, nyaranta pedig színészként bukkantak fel különféle kölyökidős sorozatokban. Nem csoda, hogy többségük azóta is a média vonzásában él.
Nem sokat változott
Szekeres Nóra 1990-ben, tízéves korában került a stábba, és hét éven keresztül varázsolta el a tiniket bájos mosolyával.
Nos, azóta ugyan eltelt húsz év, de a műsorvezető nem változott sokat, legalábbis külsőleg: tündéri kislányból gyönyörű nővé érett, a mosolya viszont ugyanolyan, mint akkoriban.
Ám bármennyire is nem látszik rajta az idő múlása, a 29 éves sztár bizony már feleség, sőt, mi több: kétgyermekes édesanya!
Noa nevű kislányával szokatlanul korán, 21 évesen lett terhes, másfél év múlva pedig életet adott fiának, Milánnak.
Mindig is gyereket akart
Mint a Nők Lapjának korábban elmesélte, valahogy már gyerekkorában sem a játékbabák, hanem a nála kisebb, „igazi” babák vonzották, akiket dédelgetni, babusgatni lehetett. Amikor aztán tizenévesen - már a Kölyökidő idején - megismerkedett a nála 16 évvel idősebb Szatmári Péter operatőrrel, rögtön érezte, hogy még bármi lehet a kapcsolatukból.
És lett is: alig nyert felvételt a főiskolára, kapcsolatuk átlépte a barátság szintjét, olyannyira, hogy Nóri hamarosan teherbe esett. Szerencsére ettől csak még szorosabbá vált a köztük lévő kötelék - összeházasodtak, most pedig már négyesben éldegélnek.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
Fotók: takacsvera.fw.hu, Europress