Megvesznek külföldön a magyar modellért - A Harper's Bazaar címlapján is szerepelt

Rajzák Kinga az egyik legsikeresebb magyar modell külföldön.

rajzak-kinga-cover-1
Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Rajzák Kinga nevét nem sokan ismerik idehaza, pedig külföldön az egyik legkeresettebb modellnek számít. 1987-ben született Szlovákiában, és általános iskolás korában fedezték fel, de először még nemet mondott a lehetőségre, hogy modellkedjen, és csak a második felkéréskor adta be a derekát.

A sikerek pedig nem várattak magukra sokáig, 2005-ben lépett először a kifutóra egy milánói divatbemutatón, 2008-ban pedig már a Dolce & Gabbanna reklámarca lett. Olyan neves divatlapokban csodálhattuk meg fotóit, mint a Vogue, a W magazin, de több alkalommal pózolt a Harper's Bazaar különféle külföldi kiadásainak címlapjain is.

rajzak-kinga-harpers-bazaar
Fotó: Harper's Bazaar

Modellkarrierjét néhány évre azért szakította meg, hogy szociológiai tanulmányait befejezze, majd 2010-ben újra visszatért a kifutóra, és olyan világmárkák ruháit népszerűsítette a divatbemutatókon, mint a Prada, a Chanel vagy a Givenchy.

Eszméletlenül jóképű Szellő István fia - A 21 éves András modellkedik is

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. Podcast-sorozatunk legújabb részében a testpozitivitás került terítékre. Tényleg építő jellegű vagy egyre egészségtelenebb a body positivity mozgalom? Mitől függ a testünkkel való viszonyunk? Miért mennek általában a nők plasztikáztatni?

Promóció

Ezt is szeretjük