Gondoltad volna? Pokorny Lia erre használja a népszerűségét
A Csillag Születik zsűritagja, Pokorny Lia szívesen támogatja a nemes ügyeket.
Pokorny Lia, a Csillag Születik empatikus ítésze szívesen használja népszerűségét arra, hogy nemes célokat támogasson.
A 40 éves színésznő legutóbb a Mozgássérült Emberek Rehabilitációs Központja (MEREK) bemutatóján vett részt, ahol azt mutatták meg, hogyan tudnak fogyatékkal élők elhelyezkedni és helyt állni a munka világában.
A népszerűség felelősség is
Pokorny Lia a Radio Face által indított magazinműsor első adásában arról beszélt, hogy mindenki, aki nagyobb reflektorfénybe kerül, felelősen kell, hogy viselkedjen, és köteles segíteni nehezebb sorsú társain.
- Én is kötelességemnek érzem, hogy a nevemmel, az ismertségemmel segítsek ráirányítani az emberek figyelmét a fogyatékos társaik problémáira. Fontosnak tartom, hogy mindent elkövessünk azért, hogy a fogyatékos emberek a társadalom szerves részévé váljanak, és sehol ne különböztessék meg őket hátrányosan – mondta.
Pokorny Lia egyébként korábban csatlakozott a Mozgássérült Emberek Rehabilitációs Központja által életre hívott GURULÓ kampányhoz is.
Kerekesszéket tervezett
A Fogyatékos Emberek Világnapját megelőző napon, 2011. december 2-án, a MEREK Marczibányi téri Guruló műhelyében mutatták be azt a hét kerekesszék-installációt, amelyeket ismert hazai közéleti személyiségek, így Pokorny Lia mellett Tóth Bori divattervező, Zséda énekesnő, Herendi Gábor filmrendező, Kovács András Péter humorista, Tilla műsorvezető és Vincze Ottó labdarúgó a saját elképzeléseik szerint készítettek el három hét alatt.
Pokorny Lia 40 évesen is bátran bújhat szűk farmerba! Fotók a CSISZ zsűritagjairól
Nézegess képeket!
ElolvasomA színésznő „Más szemszögből” elnevezésű léghajójával arra kívánta felhívni a figyelmet, a dolgok megértéséhez fontos a megfelelő perspektíva kiválasztása.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
- Ha csak szemmagasságban nézünk és gondolkodunk, akkor nem vesszük észre, hogy egyszerre több síkban történnek velünk a dolgok. Nem várhatunk arra, hogy helyzetek, események, emberek csak úgy a szemünk elé kerüljenek. Nekünk, magunknak kell megmozdulnunk és nézőpontot váltanunk – véli.
Fotó: MEREK