"Úristen, ez most mi?" Keresztes Ildikó halálra rémült Attila előadásától

Oltyán Attila nem fogta vissza magát az X-Faktor válogatásán, mindent bevetett a siker érdekében.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Szeptember 10-én, szombaton este került sor az X-Faktor második szériájának második válogatására, ahol többek között Oltyán Attila is a színpadra lépett a U2 együttes egyik slágerével.

A 22 éves, recepciósként dolgozó fiatalember az RTL Klub népszerű tehetségkutató műsorának egyik legmeglepőbb produkcióját nyújtotta, amivel elsősorban Keresztes Ildikóra sikerült a legjobban ráijesztenie.

Többféle stílust is kipróbált már

A versenyző a fellépés előtt elmondta, hogy Pannonhalmáról költözött fel Budapestre, és sokáig kereste, hogy melyik dal és milyen stílus illik hozzá a leginkább, míg végül rá nem talált a U2-ra, a Coldplay-re és a Rolling Stones-ra.

- Sétáltam a Nyugati téri aluljáróban, és hallottam kiszűrödni egy dalt egy bizonyos helyről, és akkor azt mondtam, hogy nekem ez a dal tetszik, bementem, és megkérdeztem, hogy ennek a dalnak mi a címe, és ki az előadója, hazamentem, felmentem az internetre, és rákerestem, úgy érzem, hogy ez áll a legközelebb hozzám, ez a típusú hangzásvilág - mondta Ördög Nórának.

Ott vonaglott az asztalon

A Hold Me, Thrill Me, Kiss Me című slágert előadó versenyző továbbjutásáról gondoskodtak a mentorok, de Keresztes Ildikó valószínűleg sokkot kapott, amikor a versenyző körülbelül öt centiméterre vonaglott tőle az asztalon.

Az X-Faktor kulisszatitkai

Nézegess képeket!

Elolvasom

A 47 éves mentor, habár akkor félelmetesnek tartotta ezt a közeledést, az After X-nek később elmesélte, hogy valamiért mégis felkeltette az érdeklődését a kamerabűvölő srác.

- Az egésznek volt egy aurája, amennyire félelmetes, pont ugyanannyira elkezdett izgatni, hogy úristen, ez most mi? - tette hozzá Keresztes Ildikó az After X című beszélgetős műsorban.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Oltyán Attilának saját bevallása szerint azonban esze ágában sem volt félelmet kelteni akárkiben is, csupán a show kedvéért vetett be mindent - ami hatásosnak bizonyult, hiszen négy igennel jutott tovább.

Ezt is szeretjük