Kiss Ramóna szexin dekoltált estélyiben ragyogott az X-Faktor döntőjében

Kiss Ramóna ezeket a ruhákat viselte a 2019-es X-Faktor döntőjében és élő adásaiban.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Kiss Ramóna 2017-ben mutatkozott be az X-Faktor műsorvezetőjeként Istenes Bence műsorvezetőtársaként. A 2018-as tehetségkutatót első gyermekével várandósan, nagy babapocakkal vezette.  

Kisfia, Noé 2019 januárjában jött világra. Édesanyja az RTL Klub szuperprodukciójában bomba formában tért vissza, amit dögösebbnél dögösebb ruhákban mutatott meg. 

Kiss Ramóna egyre bevállalósabb ruhákba bújt

Kiss Ramónát az X-Fakor kilencedik évadában, ahogy haladtunk előre az élő show-kkal, egyre bevállalósabb kreációkba öltöztették. 

- Amikor elkezdtünk ruhákat próbálni Ramónára, akkor nagyon sok tervezőnek a ruháit idehoztam, plusz nagy, nemzetközi márkákat is, és próbáltunk a klasszikusan elegánstól egészen a legbrutálabbig mindent - mesélte a Fókusz egyik december eleji adásában Lakatos Márk stylist. 

kiss-ramona
Fotó: RTL Klub

Ahogy azt megszokhattuk, az X-Faktor döntőjében a 35 éves sztár ezúttal is estélyibe bújt. A csillogó szürke, szexin dekoltált és combtőig felsiccelt darabot Benes Anita tervezte. A Daalarna-kreációhoz Swarovski ékszereket viselt, a bal oldalon egy hajdíszt, a jobbon egy hosszú, lógós fülbevalót. A nézők körében ezúttal egyöntetű tetszést aratott a megjelenése. 

"Mostanáig a legszebb ruha, amit láttam rajtad, és a haj, és az összhang is. Ezt most nagyon eltalálták, ez valóban te vagy, Rami!" 

"Na, ez a legszebb ruhád eddig. Szexi, vagány, elegáns van stílusa. Nagyon tetszik" - olvasható a kommentek között. 

Képes összeállításunkban megmutatjuk, milyen gyönyörű estélyit viselt Kiss Ramóna az X-Faktor döntőjében, és milyen kreációkban láthattuk az élő show-kban.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük