Fotók: az egyik legkedveltebb magyar bemondónő volt! Kertész Zsuzsa ma 69 éves

Részletek

Szilveszterkor született.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Kertész Zsuzsa, a magyar televíziózás történetének egyik legkedveltebb bemondónője december 31-én, szilveszter napján ünnepli a születésnapját. Szinte hihetetlen, hogy a népszerű tévés ma tölti be a 69. életévét.

Az 1945-ben született Kertész Zsuzsa már iskoláskorában is sikereket aratott a szavaló- és mesemondó versenyeken, 20 éves volt, amikor a Magyar Rádió bemondója lett, és kilenc évig ott is maradt.

Orosz szakon végzett

Az eredetileg orosz nyelv és irodalom szakos végzettséggel rendelkező tévés 1974-ben került a Magyar Televízióhoz, ahol különféle műsorokat vezetett, bemondóként és híradósként is ténykedett, és Montágh Imrével közösen elkészítették a Beszédművelés című sorozatot.

Több évtizedet töltött a televíziónál, a nézők szinte családtagnak tekintették, és ahogy az RTL Klub egyik korábbi riportjában elmondta, ma is megismerik az utcán - ha ránézésre nem is, de a hangjáról biztosan. Ám ez cseppet sem zavarja, szerinte éppen ez jelzi, hogy a képernyős munkája nem volt hiábavaló.

- Ha ez a 40 év úgy telt volna el, hogy nem ismernek meg, akkor azt hiszem, nem lett volna értelme - ismerte el.

Több ezer Kertész-gyerek

Az egykori bemondó már a kilencvenes évek óta pszichológusként, kommunikációs és problémamegoldó trénerként dolgozik, ahol a televíziós tapasztalatait is kamatoztatni tudja. A nála tanult Kertész-gyerekek közül nem egy ma már ismert tévés - mint Krizsó Szilvia, Borbás Marcsi vagy Teszári Nóra.

Kertész Zsuzsának egy saját gyermeke is van, ő nem más, mint Tímár Andor színművész, a MUS-E Magyarország főtitkára.

Fotók: Facebook/Család-barát

Felismered a legnépszerűbb bemondókat?

Kvízünkben a régi idők ismert tévéseit gyűjtöttük össze. Még emlékszel a nevükre? Kattintsd végig a kvízt, és kiderül!

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük