Beyoncé dalai Magyarországon is felcsendülnek - A Harlem Gospel Choir adja elő őket

A Harlem Gospel Choir újra Budapesten koncertezik.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

2016 után ismét Magyarországra látogat a Harlem Gospel Choir, akik Beyoncé dalait előadva új életérzéssel gazdagítják a karácsony ünnepét. Az előző évek hatalmas sikere után idén decemberben több koncertet adnak hazánk fővárosában.

A mára már legendássá vált, világhírű Harlem Gospel kórust Allen Bailey alapította 1986-ban, egy Martin Luther King születési évfordulójára rendezett ünnepségen, a híres New Work-i Cotton Clubban. A kórustagok a harlemi fekete templomok legkiválóbb énekesei és zenészei közül kerültek a társulatba. Különlegesség, hogy az összesen 65 tagot számláló kórus három generációt foglal magában 17 és 65 éves kor között - a turnéfelállás kilenc énekesből áll.

harlem-gospel-choir

A zenekar egyházzenei missziójára jellemző, hogy fellépett már a Vatikánban, II. János Pál, illetve XVI. Benedek pápák tiszteletére rendezett koncerteken. Nem meglepő, hogy kulturális missziójuk politikai üzenetet is hordoz, melynek lényege egymás empatikus megértése és elfogadása a Hit, Remény, Béke és Szeretet jó híre által.

A Harlem Gospel Choir idei magyarországi turnéját december 11-én zárja majd a Budapest Kongresszusi Központban 19 óra 30 perces kezdéssel.

Utolsó műsorukhoz csatlakozik Szarka Tamás is, a tervek szerint ő énekli az utolsó két dalt.

Szarka Tamás a felvidéki Királyrévén nőtt fel. A Galántai Zeneiskolában nyolcéves korában kezdett hegedülni tanulni. 1983-ban, főiskolai évei alatt alapította meg testvérével az első zenekarukat, mely 1984-től viseli a Ghymes nevet. 2011. március 14-én megosztott Kossuth-díjban részesült testvérével, Szarka Gyulával, zeneszerzői, előadó-művészi, költői, dalszövegírói munkásságáért.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük