"Magyar vagyok, ezért nem kellettem" Kudarcáról vallott a Megasztár felfedezettje

A vajdasági Dér Heni Szerbiában is szerencsét próbált, hiába.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Sugarloaf bájos énekesnője, a 24 éves Dér Heni még gimnazista volt, amikor a Megsztárba jelentkezett, és bár a döntőben a 9. helyen végzett, nem tűnt el a tehetségkutatók süllyesztőjében, sikerült beénekelnie magát a magyar zenei életbe.

Egy korábbi interjúban Szily Nórának mesélt arról, hogyan telt a gyerekkora a vajdasági Csantavéren, és milyen nehézségekkel kellett megküzdeni, hogy elérje céljait.

Mindig is énekesnő akart lenni

Azt, hogy a zenével akar foglalkozni, már egészen kicsi kora óta tudja, ám a családja nem mindig támogatta ambícióiban. Édesapja szemében az énekesnőség egyet jelentett a kicsapongó, ledér életvitellel, melytől nagyon féltette lányát.

Ugyanakkor Henit nem lehetett lebeszélni, minden lehetőséget ki akart használni, hogy közelebb jusson álmai megvalósításához. Szerbiában minden tehetségkutatóra és énekversenyre jelentkezett, ám hiába ért el szép helyezéseket, nem jött az áttörés.

Aztán Belgrádban adódott egy remek lehetőség, így énektanárával a fővárosba utaztak. De hiába bizonyult tehetségesnek a meghallgatáson, és hiába volt meg minden adottsága, hogy sztár legyen, szerinte magyar csengésű neve és származása miatt nem kapott lehetőséget.

Magyarországon lett sztár

Ekkor értette meg, hogy a hazájában soha nem lesz belőle híres énekesnő, így Budapest felé vette az irányt, és jelentkezett a 2003-as első szériába, mellyel megalapozta a karrierjét.

Fiatal magyar énekesnők

Nézegess képeket!

Elolvasom

A Sugarloafhoz 2006-ban csatlakozott, legutóbbi, Dolce Vita című dalukhoz 2010 novemberben készítették el a videóklipet, de még abban az évben a rangos Aranymikrofon Díjat is megnyerték.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Dér Heni a koncertezés mellett szívesen mond igent a különböző szórakoztató műsorok felkéréseire is, 2008-ban Celeb vagyok, ments ki innen!-ben láthattuk, mostanában pedig az Ezek megőrültek!-ben hajtja végre a viccesebbnél viccesebb feladatokat.

Fotó: Sajtoklub.rtlklub.tv/Bársony Bence

Ezt is szeretjük