Rá sem ismerni Csomor Csillára - 50 fölött bámulatosan lefogyott

Csomor Csilla dühében fogyott le ennyire.

Rá sem ismerni Csomor Csillára - 50 fölött bámulatosan lefogyott
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Csomor Csilla látványosan lefogyott. Az színésznő a Mokkában azt mesélte, hogy már 2015-ben megfogalmazódott benne a változtatás gondolata: közeledett az 50. születésnapja, és szerette volna magát jobb formába hozni. Emellett dühös is volt. 

- Úgy éreztem, esztétikailag kellene magamon valamit csiszolnom, mert az a tapasztalatom, hogy manapság a világ inkább a külsőségeket helyezi előtérbe, és az a szakmaiság vagy belső tartalom, amit én képviselek, már kevés. Egy 50 éves nőnek ma már az, hogy profi, felkészült, tudása van, már nem biztos, hogy elég. Dühből változtattam: nektek ez kell, akkor tessék, megmutatom! Igenis lehet szabás-varrás, mindenféle külső beavatkozás nélkül szép és esztétikus összképet hozni, amiben én is jól érzem magam - mondta a műsorban. 

Csomor Csilla a Mokkában, április elején és a februári Story-gálán
Csomor Csilla a Mokkában, április elején és a februári Story-gálán
Fotó: TV2/Mokka, Instagram/Csomor Csilla

Az 51 éves színésznő nemrég hat kilót adott le, de két-három kilótól még szeretne megszabadulni, a helyes táplálkozásban és a sport terén is szakértő segítségét kérte. 

- Jó éreztem magam kicsit kerekebben is, jó visszajelzéseim voltak, nem panaszkodtam, de sokkal jobb, ha az ember kicsit egészségtudatosabb, jobban is szeret belenézni a tükörbe, és visszajelzésként is azt kapja, hogy eddig se volt rossz, de most még jobb - árulta el. 

Közel 100 kilót fogyott - Mohamed Fatima bombasztikusan néz ki friss fotóin

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük