Barátai sem ismerték fel! Drasztikusan megváltoztatta külsejét a magyar sztár

A Back II Black zenésze, Bársony Bálint nagy átalakuláson ment át.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Bársony Bálint, a Back II Black zenekar legendás szaxofonvirtuóza külsejében is meghatározó volt: a hosszú éveken keresztül már megszokta a közönség, hogy rasztafrizurával, kendővel a fején áll színpadra.

12 év után azonban drasztikus változtatásra szánta el magát: levágatta hosszú fürtjeit, és a védjegyévé vált kendőtől is megvált.

Imidzsváltás

A TV2 Aktív című műsorában láthattuk a zenész saját felvételeit, amelyek megörökítették a nagy átalakítást.

- 12 év után megszabadultam a kendőtől, és levágjuk a hajamat - mondta, miközben a fodrász géppel tüsire nyírta a fejét.

Három év tépelődés után határozta el, hogy leszámol korábbi imidzsével, és a TV2 kamerái előtt döntése okát is elárulta: zenei stílusváltás áll a dolog hátterében, ugyanis a pop-funky stílustól a jazz és a komolyzene felé vette az irányt.

Jelenleg új célt tűzött ki maga elé, amint mondja, szeretné Magyarországot a zene gyógyító erejével segíteni, a komoly küldetéshez pedig komoly külső dukál.

Szülei örülnek

- A zeneiskolák bevonásával egy országos kórusmozgalmat szeretnék majd elindítani. Ahogy nagyanyáink a fonóban annak idején a kukoricamorzsolgatás és a borsófejtés közben együtt tudtak énekelni, hiszem azt, hogy 2012-ben is ugyanígy tud majd együtt énekelni az ország - osztotta meg terveit a nyilvánossággal.

Az elmúlt évtizedek leghíresebb magyar énekesei

Nézegess képeket!

Elolvasom

Később azt is hozzátette, hogy közvetlen környezetét is nagyon meglepte a változás: többen nem ismerték meg, de szülei örömmel fogadták új külsejét.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

- Mindenki a kendőről ismert, úgyhogy nagyon sok olyan ismerősöm van, aki elsőre nem ismert fel. A szüleim nagyon boldogok, ők már az elmúlt pár évben nem igazán kultiválták a kendőt, egészségügyi és más okokból kifolyólag - árulta el.

Ezt is szeretjük