Tudtad? Így hat a testsúlyodra, ha minden nap eszel reggelit
A reggeli a legfontosabb étkezés, ezért ne hagyd ki akkor sem, ha kevés az időd rá! (x)

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Csodás őszi esküvői dekorok erdei bogyókkal - Ez is lehet romantikus »

4 tipikus vásárlási hiba, amitől tele a szekrény, még sincs mit felvenned »

Széles csípő, nagy popsi: így öltözz ősszel, ha nőies körte alakod van »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokszor nem jut idő a reggelizésre, és már a korai órákban fáradtnak érzed magad? Ha energikusan szeretnéd végigvinni napjaidat, akkor a reggeli szerepe kulcsfontosságú, ezért ne hagyd ki, még akkor se, ha kevés az időd reggelente, hiszen van arra is megoldás, hogy ne kelljen hosszan készítgetni a laktató reggelit, mégis elegendő energiát tudj magadhoz venni a korai órákban.

Reggelire kakaót? Igen!

Indítsd a család napját egy pohár megújult receptúrával készült, D-vitaminban gazdag NESQUIK kakaó italporral, amely vasat és cinket is tartalmaz. A D-vitamin kulcsfontosságú szereppel bír a csontok fő alkotóelemeinek, a kalciumnak és foszfornak a táplálékokból történő felszívódásában, ezért a kalciummal együtt megfelelő mennyiségű és együttes bevitele gyermekkorban és serdülőkorban a legfontosabb.

Kutatások bizonyították, hogy a magyarok több mint 90 százaléka tél végére D-vitaminhiányos, ezért fontos, hogy pótoljuk a szervezetünk megfelelő működése érdekében. A cink és vas bevitele pedig fontos szerepet játszik a normál szellemi működés, úgymint a memória, a figyelem, a tanulási illetve probléma megoldási képességek fenntartásában.

Ezekkel a vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított NESQUIK kakaó italpor egy pohár tejjel - 200 ml zsírszegény tej és 3 teáskanál NESQUIK kakaó italpor - kiegészíti a tej természetes összetevőit, hozzájárulva ezzel a reggeli tápértékéhez, ezért nagyszerű napindító lehet a kiegyensúlyozott reggeli részeként.

Ezért ne hagyd ki a reggelit

Az Európai Gabonapehely Szövetség 2012-es felmérése szerint az európai lakosság még mindig nem tulajdonít nagy jelentőséget a reggelinek, több mint 61%-uk hetente többször is kihagyja ezt az étkezést, holott a reggelinek napi energia-, így tápanyagbevitelünk 20%-át ajánlott biztosítania, amit nem pótolhat a többi étkezés egy kiegyensúlyozott étrendben.

Kutatások azt is bizonyították, hogy a rendszeresen reggelizők körében kisebb eséllyel alakul ki elhízás. Ennek egyik fő oka, hogy a reggeli kihagyása túlzott mennyiségű ebédhez vagy a hirtelen jelentkező étvágy miatt nassoláshoz vezethet. Számos vizsgálat bizonyította, hogy azok a gyerekek, akik minden nap reggeliznek, jobb szellemi teljesítményre képesek, mint azok a társaik, akik kihagyják az első étkezést. Ezért ne engedjük el gyermekünket iskolába reggeli nélkül.

Egy kiegyensúlyozott összetételű reggeli teljes értékű gabonát tartalmazó élelmiszert, mint teljes kiőrlésű kenyeret, péksüteményt vagy gabonapelyhet; tejet, tejes italt, egyéb tejterméket vagy ezek hiányában egyéb, teljes értékű fehérjeforrást; zöldséget vagy gyümölcsöt; illetve italt tartalmaz. A változatos és kiegyensúlyozott étrend, valamint az aktív életmód nélkülözhetetlen a jó egészségi állapot megtartásához.

Blog.hu ajánló