Miért hihetetlenül egészséges kókuszolajjal főzni? Ha jót akarsz a gyereknek, ezt használd
Kókuszolajat szinte minden nagyobb boltban kapni.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

6 könnyen kezelhető frizura, aminél előny, ha egy kicsit hullámos a hajad »

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A gyerekkori táplálkozás a jövőbeni egészséget illetően kiemelkedően fontos, ezért mindenképpen az egészséges alapanyagok és egészséges alternatívák felé jó húzni a konyhában.

Már az olyan egyszerű dolgok is, mint a sütéshez vagy főzéshez használt olaj is rengeteget számítanak, a kókuszolaj pedig nem véletlenül lett népszerű az utóbbi időben.

Miért jó a kókuszolaj?

A kókuszolaj vitaminokban és telítetlen zsírsavakban gazdag. Ha vásároltok, akkor azonban érdemes a hidegen sajtolt, illetve szűz verzióját választani, ebben ugyanis sok értékes vitamin és zsírsav van, szemben az ezekből kevesebbet tartalmazó finomítottal. Az utóbbinak viszont egyáltalán nincs kókuszíze, sós ételekhez így az lehet a jobb.

A kókuszolaj, szemben a hagyományos olajjal és zsírral, nem terheli a keringési rendszert, és szívvédő hatású. Mindemellett immunerősítő és antibakteriális is a kókuszolaj.

A kókuszolaj sokoldalú alapanyag. Szobahőmérsékleten keményebb, fagyasztott zsírra emlékeztető állagú, 24 fokon, illetve hőre viszont cseppfolyóssá válik, így rántani, sütni kiválóan alkalmas, jó palacsintasütéshez, de gyúrt süteményeket is lehet vele készíteni, vagy muffintésztába is tehető hagyományos napraforgóolaj helyett.

Blog.hu ajánló