3 millió forint az iskoláknak

Az ifjú győztesek, akik a legtöbbet tudják a tejről

A gyerkőcök megdolgoztak a győzelemért.

Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

2011 nyarán országos reprezentatív mintán felmérést végzett a hazai iskoláskorú gyerekek és szüleik tejtermékekkel kapcsolatos attitűdjéről a Mona Hungary Kft., a Montice tejtermékek forgalmazója, a hazai családok táplálkozási és fogyasztási szokásait vizsgálva.

Ezzel párhuzamosan a cég elindította a Montice Margaréta Gyűjtési Edukációs Programját is, amelynek ünnepélyes díjátadójára február 17-én került sor a Budapesti Állat-és Növénykert Barlangtermében, ahol az ország egészéből érkező nyertes intézményeket ünnepelték és ajándékozták meg.

A program fő attrakciója az Állatkertben élő oroszlánfóka, a Montice nevelőszülői támogatásával fejlődő, fiatal Cloé fellépése volt.

Akik nyertek

A verseny fődíja sok más értékes ajándék mellett háromszor egymillió forint.

Ezt az összeget a nyertes általános iskolák bármely általuk jól meghatározott célra, akár az egészséges életmóddal, sporttal kapcsolatos beruházásokra, illetve saját intézményük felújítására, megszépítésére használhatják fel.

Első helyezettek

  • Októberben: Bárdos Lajos Általános Iskola, Dunakeszi.
  • Novemberben: Széchenyi Körúti Általános Iskola, Sportiskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény, Szolnok.
  • Decemberben: Általános Művelődési Központ, Tevel.

A 20 legütősebb étel a fejlődő szervezetnek

Nézegess képeket!

Elolvasom

A játékról

Az edukációs program során a havonta egy-egy milliós fődíjak mellett sok más nyeremény is gazdára várt: például látogatás az Állatkertbe, részvételi lehetőség az ott működő nyári zoo táborban, állatkerti játszóházi belépők, és sok-sok Montice-ajándék.

Az edukációs kvízjáték alatt a diákoknak havonta három kérdéssort kell kitölteniük a játék internetes oldalán. A kérdésekből és az oldalon publikált Edukációs anyagból is megtanulhatták az egészséges táplálkozás legfontosabb tudnivalóit. A Blokkgyűjtő akcióval kizárólag a szülők, felnőttek részvételére számított a cég és az iskola, ők így is támogathatták az iskolát a minél jobb eredmény elérésében.

A Légy kreatív játékban pedig a tanulóknak az volt a feladata, hogy minden hónapban elkészítsenek egy-egy kreatív munkát az egészséges táplálkozás jegyében - fotót vagy videofilmet, vagy éppen reklámszöveget, az adott havi feladatkiírásnak megfelelően. A program szakmai partnere a Nemzetközi Táplálkozáskutató Intézet. A programról ide kattintva tájékozódhatsz.

Ezt is szeretjük