5 vitamin, ami nélkül durván meghízol
Íme, a természetes források
Az B-vitaminok, valamint a C-vitamin fogyasztása a diéta szempontjából is fontos.

Dia

	A C-vitamin a legerősebb zsírégető vitamin, mely szembeszáll a szénhidrátokkal, kiszorítja őket a helyükről. A savanyú káposzta az egyik legbiztosabb természetes forrása. Kattints korábbi cikkünkre, és tudj meg többet a vitaminról.

A C-vitamin a legerősebb zsírégető vitamin, mely szembeszáll a szénhidrátokkal, kiszorítja őket a helyükről. A savanyú káposzta az egyik legbiztosabb természetes forrása. Kattints korábbi cikkünkre, és tudj meg többet a vitaminról.

Dia

	A zöldpaprika a zsírégető hatású C-vitamin egyik legbiztosabb természetes forrása, a szabadföldi változat elérheti a 300 mg/100 g értéket is.

A zöldpaprika a zsírégető hatású C-vitamin egyik legbiztosabb természetes forrása, a szabadföldi változat elérheti a 300 mg/100 g értéket is.

Dia

	Az A-vitamin nemcsak a bőröd és a szemed egészségét óvja, hanem  több anyagcsere-folyamat katalizátora is, ami lényeges tulajdonság a fogyókúra szempontjából. Biztos forrásai a belsőségek, például a máj.

Az A-vitamin nemcsak a bőröd és a szemed egészségét óvja, hanem  több anyagcsere-folyamat katalizátora is, ami lényeges tulajdonság a fogyókúra szempontjából. Biztos forrásai a belsőségek, például a máj.

Dia

	A sárgarépa és más narancsszínű zöldségek az A-vitamin provitaminját, a béta-karotint tartalmazzák, melyből a szervezet elő tudja állítani a fontos zsírégető vitamint.

A sárgarépa és más narancsszínű zöldségek az A-vitamin provitaminját, a béta-karotint tartalmazzák, melyből a szervezet elő tudja állítani a fontos zsírégető vitamint.

Dia

	A B1-vitamin amellett, hogy az egészséges emésztésért és az étvágy szabályozásáért felelős, legalább négy olyan reakcióban játszik nélkülözhetetlen szerepet, melynek során a szervezet energiát nyer a szénhidrátokból. Biztos forrásai a gabonafélék és az olajos magvak.

A B1-vitamin amellett, hogy az egészséges emésztésért és az étvágy szabályozásáért felelős, legalább négy olyan reakcióban játszik nélkülözhetetlen szerepet, melynek során a szervezet energiát nyer a szénhidrátokból. Biztos forrásai a gabonafélék és az olajos magvak.

Dia

	B2-vitamin híján a szervezet fehérje- és szénhidrát-anyagcseréje zavart szenved. A zsírégető vitamin biztos forrásai a halfélék, a tojás, de a sötétzöld leveles zöldségekben és a gabonafélékben is megtalálható.

B2-vitamin híján a szervezet fehérje- és szénhidrát-anyagcseréje zavart szenved. A zsírégető vitamin biztos forrásai a halfélék, a tojás, de a sötétzöld leveles zöldségekben és a gabonafélékben is megtalálható.

Dia

	A kalcium az egyik leghatékonyabb zsírégető ásványi anyag, a szervezet kalciumháztartásának karbantartásához pedig D-vitaminra van szükség. A D-vitamin egyik legjobb forrása a tojássárgája.

A kalcium az egyik leghatékonyabb zsírégető ásványi anyag, a szervezet kalciumháztartásának karbantartásához pedig D-vitaminra van szükség. A D-vitamin egyik legjobb forrása a tojássárgája.

Dia

	A D-vitamint a szervezet részben az élelemből, részben az UV-sugárzásból nyeri. Ezért is javasolt legalább naponta fél órát a szabadban tartózkodnod.

A D-vitamint a szervezet részben az élelemből, részben az UV-sugárzásból nyeri. Ezért is javasolt legalább naponta fél órát a szabadban tartózkodnod.

Blog.hu ajánló
Fotó: