15 kg mínusz év végéig! Így add le a túlsúlyod az egyszerű sikerdiétával
A nagysikerű Zóna-diétával te is megszabadulhatsz a fölös kilóidtól. Akár három hónap alatt.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Hajnövesztő praktikák, ha meguntad a rövid frizurádat »

Susan Sarandon valóban így néz ki: 71 évesen is észbontóan dögös! »

Egy átlagos nő feküdt le a kamerák elé, de valaki más kelt fel »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha nem sikerült leadnod plusz kilóidat a bikiniszezonra, és következő célnak az év végét tűzted ki, érdemes egy olyan étrendet választanod, amely már bizonyított.

A Zóna-diéta akkor is segít, ha már csak pár kiló maradt rajtad, és akkor is, ha több mint tíz kilótól kell még megszabadulnod. Nem mellékesen egészséges és hosszú távon tartható.

Akár 15 kiló mínusz Zóna-diétával

A klasszikus Zóna-diéta alapelveit Barry Sears biokémikus fejlesztette ki és publikálta 1995-ben, elsősorban a halálos kimenetelű szívrohamok elkerülésére törekedve.

A diéta alapelve szerint a vércukorszint és a hormonális egyensúly stabilitásával jellemezhető harmonikus zónát akkor érheted el, ha az étrendedet úgy állítod össze, hogy ügyelsz a 40% szénhidrát, 30% fehérje és 30% zsír arányra. A súlygyarapodás pedig akkor következik be, ha a tested kikerül ebből a zónából.

Dr. Sears szerint a túl sok elfogyasztott szénhidrát inzulin-túltermeléshez vezet, ami éhségérzetet okoz. A túltermelésre reagálva a szervezet azonnal zsírrá alakítja a felesleges szénhidrátot, ami természetesen a problémás területeken, a hason, a combon és a csípőn rakódik le.

A hormonok szintjét úgy tarthatod egyensúlyban, ha csökkented a szervezetedbe vitt szénhidrátok mennyiségét, és az étkezések során öt-tíz dekagramm fehérjével kiegyensúlyozod a táplálékot. Így nemcsak az éhségérzetedet csillapíthatod, de a kevesebb bevitt kalóriának köszönhetően a testsúlyod is csökken.

Mintaétrend

Az adagok kiméréséhez használj 2 decis csészét. Fogyassz el minden nap legalább két-két és fél liter folyadékot. A diétát kövesd addig, míg el nem éred a kívánt súlyt. Ha elérted, akkor is igyekezz tartani magad az egészséges étrendhez.

1. nap

Reggeli: két tojásfehérje rántottaként, egy kevés hagyma, 30 gramm sajt.
Tízórai: egy szelet sajt, egy alma.
Ebéd: egy teljes kiőrlésű pita, megtöltve grillezett csirkehússal, salátával, egy teáskanál joghurttal.
Uzsonna: egy szelet sajt, egy bögre bogyós gyümölcs.
Vacsora: tíz dekagramm csirkemell, öt dekagramm paradicsomsaláta, egy körte.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

2. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű péksütemény, két narancs.
Tízórai: 15 dekagramm túró, bogyós gyümölcsökkel.
Ebéd: egy szelet kenyér, 60 gramm sonka, két paradicsom, 30 gramm sajt, fél csésze joghurt.
Uzsonna: egy alma, egy szelet sajt.
Vacsora: tíz dekagramm csirkemell, egy csésze zöldbab, egy evőkanál olívaolajos-ecetes öntet.

3. nap

Reggeli: egy tányér zabkása, egy pohár szójatej, egy alma.
Tízórai: egy szelet sajt, két körte.
Ebéd: 15 dkg tonhalsaláta, két kivi.
Uzsonna: egy pohár natúr joghurt.
Vacsora: 10 dkg csirkehús, fél csésze brokkoli és gomba vegyesen.

Blog.hu ajánló