7 nap, 4 kiló
Könnyű nyári béltakarító diéta
A nyaralásra is felkészülhetsz, egyben a fáradtsággal is leszámolhatsz, ha követed villámgyors tisztítókúránkat. Vágj bele ma!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

beauty and style

Karcsúbb derékfazon varrás nélkül: így viseld nőiesen a bő inget »

6 könnyen kezelhető frizura, aminél előny, ha egy kicsit hullámos a hajad »

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az emberiség egyik legrégebben ismert fogyókúrás módszere a tisztítókúra, mely tulajdonképpen a böjt egy kevésbé radikális, könnyen követhető, ám legalább olyan hatékony változata.

Segítségével megszabadíthatod testedet a felesleges méreganyagoktól, új energiát nyersz, emellett súlytöbbletedből is lefaraghatsz. Ha egy hét leforgása alatt legalább 3-4 kilótól szeretnél megszabadulni, kövesd étrendünket!

Hogy működik a diéta?

A diéta a szervezetedbe bevitt kalóriamennyiség csökkentésén, az emésztőrendszered és kiválasztó szerveid megtisztulását célzó, rostban gazdag zöldségek és gyümölcsök fogyasztásán, valamint a folyadékmennyiség növelésén alapszik.

Mindezeknek köszönhetően vércukorszinted és szervezeted vízháztartása egyensúlyba kerül, minek hatására leszámolhatsz a korábban gyakran jelentkező nassolási rohamokkal, egyúttal a puffadást, végtagduzzanatot, kellemetlen közérzetet és plusz kilókat okozó vizesedésnek is elejét veheted.

Nem beszélve arról, hogy helyreállítod emésztésed működését, felgyorsítod anyagcserédet, mindemellett pedig a méreganyagokat is eltávolítod szervezetedből, minek köszönhetően frissebb, energikusabb és élettel telibb leszel, illetve az olyan súlyos betegségek kialakulásának kockázatát is csökkentheted, mint a rák.

Mivel a diéta csökkentett kalóriatartalma révén éri el, hogy szervezeted tehermentessé váljon, ennek köszönhetően pedig beindítsa regeneráló, öngyógyító folyamatait, nem tartható élethosszig, sőt, egy hétnél tovább nem ajánlatos követni, ugyanis szervezetednek hosszútávon ennél több energiára van szüksége.

Célszerű azonban a diéta befejezte után is tartani az egészséges táplálkozás alapelveit, amennyiben nem szeretnéd visszahízni a leadott kilókat.

Ezek közé tartozik a fehér, finomított pékáruk teljes kiőrlésűre cserélése, a sovány fehérjék, többek között a halételek fogyasztása, a koffein-, alkohol- és cukortartalmú italok, valamint a gyorsételek elkerülése, a megfelelő, napi 2-2,5 litert magában foglaló folyadékfogyasztás, továbbá a gyümölcs- és zöldségfogyasztás növelése. Ha mindezt betartod, hosszútávon is egészséges és karcsú maradsz.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: fél bögre zabpehely mazsolával, egy doboz zsírszegény joghurt, egy pohár szőlőlé.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: két bögre vegyes zöldségsaláta darált pulykahússal és babbal vegyítve.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: 15 dkg lasagne sovány hússal készítve, teljes kiőrlésű tésztából, egy doboz zsírszegény joghurt.

2. nap

Reggeli: egy korpás péksütemény, egy kiskanál dzsem, egy narancs, egy tojás, egy csésze tea.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: tonhalas szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, egy bögre zöldsaláta paradicsommal, egy doboz zsírszegény joghurt.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: 15 dkg roston sült csirkemell, két sült édesburgonya, egy bögre zöldbab.

3. nap

Reggeli: egy korpás péksütemény, egy bögre gyümölcs, egy narancs, egy tojás, egy csésze tea.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: két tányér bableves, egy korpás zsemle, egy bögre vegyes gyümölcs.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: 15 dkg grillezett hal, fél bögre tört krumpli, két párolt sárgarépa.

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy kiskanál dzsem, fél grépfrút, egy doboz zsírszegény joghurt, egy csésze tea.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: 15 dkg teljes kiőrlésű csőtészta paradicsomszósszal, egy bögre spenótsaláta, egy doboz zsírszegény joghurt.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: egy tányér húsleves, omlett három tojásból, egy bögre fejes saláta.

5. nap

Reggeli: fél bögre müzli, egy banán, egy doboz zsírszegény joghurt, egy csésze tea.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: 20 dkg serpenyőben sült zöldség, fél bögre főtt barnarizs.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: két tányér húsos árpaleves, egy bögre fejes saláta és uborka vegyesen, egy bögre gyümölcssaláta.

6. nap

Reggeli: egy doboz natúr joghurt, egy bögre sárgadinnye, egy csésze tea.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, fél bögre tört krumpli, két párolt sárgarépa, két nagyobb párolt brokkoli.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: két tányér bableves, egy korpás zsemle, egy bögre vegyes gyümölcs.

7. nap

A hetedik nap gyümölcsnap: fogyassz tetszőleges mennyiségben gyümölcsöt. Igyekezz minél változatosabban összeállítani gyümölcssalátáidat, és ne feledkezz meg a megfelelő mennyiségű folyadék - 2-2,5 liter - elfogyasztásáról sem.

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

Blog.hu ajánló