Végleges fogyás dr. Ornish Spektrum-módszerével
Ints búcsút örökre a túlsúlynak
Az orvosi diétával a fogyás kiegyensúlyozott és tartós lesz.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

Hullahoppozd magad karcsúra: centikben is érezni fogod a hatását »

Nagy a feneke, de így tökéletes: milliók rajonganak a 26 éves lányért »

Karcsúbb derékfazon varrás nélkül: így viseld nőiesen a bő inget »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ahogy a szívinfarktus, a cukorbetegség vagy a magas vérnyomás sem tőled független átokként csap le az életedre, úgy az ártatlannak induló pocaknövekedésből sem véletlenül lesz a végén komoly elhízás.

Az egészségtelen, rendszertelen táplálkozás, a fokozott stressz és a mozgásszegény hétköznapok egyenes következménye valamilyen civilizációs nyavalya, vagyis az egészségügyi problémák nagy része életmódtényezőkön alapul.

Ez azt jelenti, hogy hiába szeretnél például drasztikus diétával könnyíteni a testsúlyodon: a gyógypirulák is csak tünetet kezelnek, neked kell megszüntetned a kiváltó okot. Ha pár hét múlva visszatérsz a pluszkilókat eredményező, mérgező szokásaidhoz, nagyjából ugyanott vagy, mint a diéta előtt.

Ezért javasolnak az orvosok koplalókúra helyett teljes életmódváltást. Vesd be dr. Ornish módszerét, és lépésről lépésre az utolsó zsírpárnádtól is megszabadulhatsz - ráadásul egészségesen és rugalmasan.

A fokozatos fogyás kódja

A fokozatosság és az egyéni igények figyelembevétele az egyik kulcs: attól függően, hogy mennyi fölösleges zsírpárna keseríti az életed, illetve mennyire van veszélyben az egészséged, te szabod meg saját diétád szigorát.

A Spektrum öt ételkategóriát határoz meg egészségi szintre szabva: az első csoport ételei a minőségi fittételek - friss zöldség, gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona, szója, tojásfehérje. A második a közepesen egészséges kategória: avokádó, dió, mogyoró, konzerv zöldségek, alacsony zsírtartalmú tejtermékek tartoznak ide.

A harmadik már a kerülendők köre: finomított szénhidrátok, tömény édesség, telített zsírok, margarin. A negyedik csoport a hizlaló finomságoké: zsírban gazdag tejtermékek, zsíros húsok, majonéz, torták, sütik. Végül az ötös, az egészségtelenek csoportja: vörös húsok, tojássárgája, olajban sült ételek, vaj, tejszín, gyorskaják.

Ha az első három kategóriából válogatsz általában, akkor csak kisebb szabályozásra van szükséged, a négyes-ötös csoport zsírgyarapító finomságai azonban teljes reformot kívánnak. Nem kell örökre kizárnod a pecsenyéket és a nassokat, csak arra figyelj, hogy ne uralják a teljes étrended. Ha viszont a káros szokások nyomait végleg törölni akarod, akkor szigorúbbnak kell lenned, érdemes minimalizálnod a zsiradékbevitelt.

Egy helytelen és veszélyes étkezési szokás

Kiegyensúlyozott, heti egy-két kilós súlyvesztésed tartós lesz, ha a mély víz technika helyett fokozatosan szoktatod a szervezeted az új metódushoz, a diétát pedig stresszűző jógával és aktív mozgással kombinálod.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: omlett három tojásfehérjéből és paradicsomból, teljes kiőrlésű pirítós.
Tízórai: alma.
Ebéd: egy bögre kelkáposzta-főzelék szója fasírttal.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre görögsaláta.

Még több diéta
Ha még több fogyasztó módszerre vagy kíváncsi, böngészd a Diéta ABC-t!

2. nap

Reggeli: egy bögre kukoricapehely szójatejjel.
Tízórai: zsírszegény joghurt.
Ebéd: egy bögre zöldséges-paprikás krumpli, savanyúság.
Uzsonna: körte.
   Vacsora: fűszeres tofukrémmel töltött tojás, paprika, paradicsom.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

3. nap

Reggeli: egy bögre zabkása eperrel.
Tízórai: hat-nyolc szem mandula.
Ebéd: 10 dkg grillezett hal párolt zöldkörettel.
Uzsonna: banán.
Vacsora: zöldséges light túrókrém teljes kiőrlésű pirítóssal.

4. nap

Reggeli: egy bögre müzli szójatejjel, áfonyával.
Tízórai: málna.
Ebéd: egy bögre mexikói saláta.
Uzsonna: zsírszegény joghurt.
Vacsora: egy bögre gyümölcssaláta.

5. nap

Reggeli: egy bögre vegyes gyümölcsturmix szójatejből.
Tízórai: friss sárgarépa.
Ebéd: egy bögre zöldséges rizottó barnarizsből.
   Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre epres tejberizs szójatejből.

6. nap

Reggeli: gombás omlett három tojásfehérjéből, teljes kiőrlésű pirítós.
Tízórai: egy bögre eperturmix szójatejből.
Ebéd: 10 dkg szilvával töltött csirkemell párolt káposztával.
Uzsonna: alma.
Vacsora: körözött, teljes kiőrlésű pirítós, paradicsom.

7. nap

Reggeli: egy bögre zabpehely friss gyümölcsökkel, szójatejjel.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: egy bögre parajfőzelék tojásfehérjével.
Uzsonna: szeder.
Vacsora: egy bögre vegyes zöldsaláta friss zöldségekből.

OLVASD EL EZT IS!

szusi
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Lapos has koplalás és jojó nélkül

Blog.hu ajánló