Már csak 5 kiló plusz van rajtad? Így add le 2 hét alatt végleg!
Adunk néhány tippet, amivel könnyebben megszabadulhatsz az utolsó kilóktól.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az első kilók leadásának gyors sikere után ugyanolyan eredményre számítani az utolsó szakaszban is nagy hiba, hiszen ekkora a szervezeted már hozzászokik az újfajta életmódhoz és étrendhez.

Most figyelmedbe ajánlunk három tippet, amivel gyerekjáték lesz az utolsó öt kilótól is megszabadulni.

A vízhajtás a kulcs

A vízháztartás felborulásával a tested egyre több folyadékot tart vissza, ami végtagduzzanatot és hasi puffadást is okozhat, hála a sejtek között megrekedt vízfeleslegnek. Ilyenkor egyetlen megoldás van, a sejtszintű anyagcserét kell felpörgetni, méghozzá megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztásával, illetve vízhajtó táplálékokkal.

A vízhajtó kúra lényege, hogy az ajánlott napi két-három liter folyadék elfogyasztása mellett - ez lehet mentes ásványvíz, esetleg tea - kerülni kell a sófogyasztást, illetve sok gyümölcsöt és zöldséget kell enni.

Mintanap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögre reteksaláta túróval, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 10 dkg sárgadinnye.
Ebéd: egy bögre paradicsomleves, egy bögre Cézár-saláta.
Uzsonna: egy bögre gyümölcssaláta vagy három deci 100%-os gyümölcslé.
Vacsora: egy szelet csirkemellsonka, egy tükörtojás, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, fél bögre zöldsaláta.

Rostban gazdag étrend

Ha gyakran érzel haspuffadást, hasfeszülést, akkor elképzelhető, hogy a salakanyagok állnak a kilók stagnálásának hátterében. Ilyenkor az emésztési folyamatok és az anyagcsere is lelassul, a nem emészthető ételek ballasztanyag nélkül nem tudnak kiürülni a szervezetből, és megtapadnak a bélcsatorna falán.

Egy rostban gazdag salaktalanító kúrával azonban könnyen megszabadulhatsz a bent rekedt feleslegtől. Egyes élelmi rostok ugyanis nem oldódnak fel a gyomorban, hanem a bélcsatornába jutnak, és egyfajta tisztítószerként lemossák a bélbolyhokon megtapadt salakanyagot, és gyorsan ki is seprik a szervezetedből.

Gyümölcsnap: igen vagy nem?

A diéta során egy-egy gyümölcsnap beiktatása jót is fog tenni, mert feltölti a szervezeted vitaminokkal és ásványi anyagokkal. De mit mond a szakértő a gyümölcsdiétáról?

Mintanap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögre görögsaláta.
Tízóra   i: egy marék aszalt szilva.
Ebéd: egy bögre paradicsomsaláta, egy pohár 100%-os narancslé, lehetőleg házilag facsarva.
Uzsonna: egy zellerszár.
Vacsora: egy bögre gyümölcssaláta.

Mozogj!

Természetesen nem elég étrendbeli változtatásokat eszközölni, ha a kritikus pontról szeretnéd továbblendíteni a súlycsökkenést, az aktív mozgást is be kell építened a mindennapjaidba. A kardió jellegű edzésprogram remek zsírégetési lehetőséget kínál, hiszen izzadás közben a tested felhevül, az anyagcseréd felpörög, és az energiaszükségletet a szervezeted a zsírraktárakból pótolja.

Egy körülbelül kéthetes, intenzív edzésprogrammal látványos változást érhetsz el, ezért érdemes heti két-három alkalommal valamilyen testmozgást beiktatnod, hogy folyamatosan elégesd a tested által elraktározandónak ítélt zsírfelesleget. Ajánljuk figyelmedbe az intervall edzést!

Blog.hu ajánló