Úszógumi ellen: így szabadulj meg a hasi zsírtól 2 lépésben

A kardiózás és a rostban gazdag ételek fogyasztása segít gyorsan leengedni az úszógumit.

Nyereményjáték

Nyerd meg Sákovics Diana Hol rontom el? című pszichológiai könyvének dedikált példányát!

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A Szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című történelmi könyvet!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Egy hotel, ahol kárpótolnak ha esik az eső a nyaralásod ideje alatt. - Csak eddig tart az akció (x)

Külföldre készülsz nyáron? Ennél egyszerűbben nem utazol Budapestről - Olvasd el, melyik úti célokra érvényes (x)

Lakást hónapokig, hitelt csak napokig keresnek, pedig életre szóló döntés (x)

Mi mulasztja el hatékonyan a hasmenést? - Ezek a leggyakoribb módszerek (x)

Így jutott munkanélküliségtől a menő vállalkozásig két fiatal: csak 3 dolog kellett hozzá - Így csinálták (x)

beauty and style

Mi lesz az esküvői ruha alatt? 8 szexi fehérnemű a nagy napra - Nemcsak hófehérben »

Hordható, nőiesen modern ruhák a magyar márkától - Tavaszra és nyárra »

Krémes szemhéjfesték házilag: csak 2 dolog kell hozzá »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Míg a nők egy része a körte típusúak táborába tartozik, és jellemzően fenékre, combra hízik, addig a szebbik nem másik fele az alma típusba sorolható: esetükben főleg a has tájékán gyűlnek a pluszkilók.

A hasi hízás egyfelől egészségtelenebb, mint a fenék magasságban szaporodó kilók, másfelől nehezebb sporttal megszabadulni tőle. Ha neked is problémát okoz a hasi zsír, próbáld ki az alábbi módszereket.

Mit eszel?

Fontos, hogy tudatosan állítsd össze az étrendedet, mivel elsősorban ezen múlik, hogy van-e úszógumid, vagy sem. A hasizomgyakorlatok ugyanis inkább a hasizom edzését szolgálják, és nem az ezen a területen felgyűlt zsírréteg elégetését.

Magas rosttartalmú zöldségek

Fontos, hogy minél több magas rost- és alacsony cukortartalmú zöldséget, gyümölcsöt fogyassz, továbbá sok vizet igyál. Ezek segítenek eltávolítani a felgyülemlett salakanyagokat az emésztőrendszerből, valamint alacsony kalóriatartalmuknak köszönhetően előmozdítják a fogyást. Ha beiktatsz néhány vízhajtó hatású zöldséget - például paradicsomot, uborkát, spárgát - az étrendedbe, megszabadulhatsz a sejtek között felgyülemlett folyadéktól is, amely leginkább hastájékon tapasztalható.

Csökkentett szénhidrátbevitel

Ugyanakkor a magas szénhidráttartalmú táplálékokat felejtsd el - leggyakrabban ezek túlzásba vitt fogyasztása felelős a hasi hízásért. Iktasd ki a fehér kenyeret és a fehér lisztből készült más pékárukat. Csökkentsd a fehér rizs és a hagyományos - nem teljes kiőrlésű lisztből készült - tésztafélék fogyasztását is.

Kardió

Természetesen a táplálkozás mellett a testmozgás is segíthet eltüntetni a hasi tájékon szaporodó zsírréteget. Hasizomgyakorlatokat is végezhetsz, de jobb, ha a kardiózásra helyezed a hangsúlyt.

Intervallum-kardió

Ha nem szereted a tornatermi spinninget, ülj fel a kerékpárra, és végezz úgynevezett intervallum-kardiót, azaz váltogasd a tekerés intenzitását - egyszer teljes erőbedobással, máskor lassan tekerj.

Ha futsz, ne egyenletes tempóban tedd, hanem a kocogást szakítsd meg néha rövidebb sprintekkel. Az intervallumedzés jóval hatékonyabb módja a zsírégetésnek, mint az egyszerű aerob mozgás, nem mellékesen pedig az állóképességedet is javítja.