5 hét, 8 kiló
Fogyj az új Beverly Hills-diétával!
Szereted a gyümölcsöket, viszont a szigorúan megszabott adagokat annál kevésbé? Koplalás nélkül fogyhatsz, ha kipróbálod diétánkat!

Nyereményjáték

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

Nyerj platinával díszített Angyalszárny nyakláncot fehér finomporcelánból! (x)

összesen 6 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Növeszted a hajad? Ilyen átmeneti frizurát vágass magadnak! »

Minden idők leghülyébb sminktrendjei, amiket ne próbálj ki soha az életben »

Így tisztítsd és ápold a velúrcsizmát, hogy sokáig újszerű maradjon »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az eredeti Beverly Hills-diétát Judy Mazel dolgozta ki és jelentette meg 1981-ben, majd megújult formában az 1990-es években, Új Beverly Hills-diéta néven találkozhattak vele a fogyni vágyók. A könyv számos kiadást megért, a módszer pedig a mai napig nem veszített népszerűségéből.

Hogy működik a diéta?

A terv 35 napja alatt reggelire csak gyümölcsöt fogyaszthatsz - bármilyen gyümölcsöt, bármekkora mennyiségben, de egyszerre csak egyfélét, majd egy másik gyümölcsöt két óra múlva. Újabb két-három óra elteltével ismét tarthatsz egy étkezést, akkor bármilyen más élelmiszercsoportból választhatsz táplálékot, azonban gyümölcsöt a nap folyamán már nem fogyaszthatsz.

A módszer nem javasolja, hogy keverd a szénhidrátokat a fehérjékkel, tehát, ha a következő étkezés fehérjét tartalmaz, várd meg, míg bizonyos idő eltelik, és csak azután fogyassz más típusú táplálékot - ugyanez igaz a szénhidrátokra is. A program célkitűzése szerint a 35 nap alatt 5-8 kilót fogyhatsz, méghozzá úgy, hogy nem kell koplalnod, hiszen bizonyos ételekből az egyes étkezéseken belül szinte korlátlan mennyiséget fogyaszthatsz.

A diéta alapelve az, hogy minden ételféleségnek - fehérjének, keményítőnek, gyümölcsnek - saját lebontó enzimje van, amely nem működik elég hatékonyan, ha kevered a különféle élelmiszereket. A szétválasztás alapelvét, bár a tapasztalatok szerint igen hatékony módszer, jelenleg még nem támasztják alá tudományos adatok, azonban a súlyvesztés a csökkentett táplálék- és kalóriabevitelnek, valamint a vízveszteségnek köszönhetően így is látványos lehet.

A diéta mindemellett nagyon sok gyümölcsöt, rostot, valamint C- és A-vitamint tartalmaz, így elősegíti az emésztést, gyorsítja az anyagcserét, és a szervezet méregtelenítését is támogatja.

Mintaétrend

1. nap

Reggel 8 óra: dinnye tetszőleges mennyiségben.
Délelőtt 10 óra: két banán.
Déli 12 és 13 óra között: zöldségsaláta fejes salátából, piros húsú paprikából, babbal és olívaolajjal, tetszőleges mennyiségben.
Délután 3-4 óra után: két tojás, 10 dkg grillezett csirkehús.

2. nap

Reggel 8 óra: 20 dkg aszalt sárgabarack.
Délelőtt 10 óra: kivi tetszőleges mennyiségben.
Déli 12 és 13 óra között: egy vagy két kisebb, héjában sült burgonya tejföllel és zöldhagymával, saláta retekből, sárgarépából és brokkoliból, tetszőleges mennyiségben.
Délután 3-4 óra után: egy vagy kettő kicsi, fűszeres-füstölt pulykahúsból készült húspogácsa.

3. nap

Reggel 8 óra: eper tetszőleges mennyiségben.
Délelőtt 10 óra: eper tetszőleges mennyiségben.
Déli 12 és 13 óra között: egy avokádós-paradicsomos-hagymás szendvics két szelet korpás kenyérből, káposztafőzelék tetszőleges mennyiségben.
Délután 3-4 óra után: 10 dkg grillezett csirkemell.

4. nap

Reggel 8 óra: ananász tetszőleges mennyiségben.
Délelőtt 10 óra: papaya tetszőleges mennyiségben.
Déli 12 és 13 óra között: serpenyőben sült spárga, zeller és cukkini tetszőleges mennyiségben, 7 dkg főtt barnarizs.
Délután 3-4 óra után: összesen 10 dkg csirkéből és tonhalból, illetve egy felszeletelt tojásból álló tál.

5. nap

Reggel 8 óra: szőlő tetszőleges mennyiségben.
Délelőtt 10 óra: szőlő tetszőleges mennyiségben.
Déli 12 és 13 óra között: egy teljes kiőrlésű zsemle, zöldségsaláta paradicsomból, zöld és piros húsú paprikából, mogyoróhagymából, olívaolajjal, tetszőleges mennyiségben.
Délután 3-4 óra után: 10 dkg grillezett csirkemell, esetleg egy tojás.

6. nap

Reggel 8 óra: 15 dkg bogyósgyümölcs.
Délelőtt 10 óra: áfonya tetszőleges mennyiségben.
Déli 12 és 13 óra között: egy héjában főtt krumpli, saláta fejes salátából, paradicsomból, hagymából, tetszőleges mennyiségben.
Délután 3-4 óra után: 10 dkg nyers brazil mogyoró, egy doboz kefir.

7. nap

Reggel 8 óra: kivi tetszőleges mennyiségben.
Délelőtt 10 óra: mangó tetszőleges mennyiségben.
Déli 12 és 13 óra között: egy avokádós-paradicsomos-hagymás szendvics két szelet korpás kenyérből, káposztafőzelék tetszőleges mennyiségben.
Délután 15-16 óra után: 10 dkg sült lazac.

A második és harmadik étkezést két órával a megadott idő után is beiktathatod. A diéta ideje alatt ügyelj a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztásra - igyál meg mindennap 2-2,5 liter szénsavmentes vizet. A második héttől kövesd az első hét mintaétrendjét.

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

Blog.hu ajánló