Teljesen átalakítja a testet ez az otthoni edzésterv: kemény 20 perc, de megéri

Mindent megmozgat.

nyujtos guggolas cover

Nyereményjáték

Nyerj 20 000 forint értékű családi belépőt a Sobri Jóska Élményparkba! (x)

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 2 db játék

Ez is érdekelhet

Furcsa igényeik vannak a fesztiválokon fellépő sztároknak - Ezeket kérték a VOLT fellépői! (x)

Jól jönne egy nagyobb mobilcsomag? Komoly havidíj- és készülékvásárlási kedvezmények a Telekomtól! (x)

Fesztivál az ezerarcú városban, ahová családostul is bátran mehetsz – Szuper programok várnak! (x)

Teljesen más oldalát mutatta meg Hosszú Katinka - Ilyennek látta a fotós munka közben (x)

Mit és mennyit kell inni nyáron, hogy éber és fitt maradj? Nem csak a cukormentesség a fontos! (x)

beauty and style

Pillanatok alatt eltűnik a löttyedt felkar: 10 lenge ujjú ruhafazon »

3 döbbenetesen jó esküvői meghívó, amit szívesen eltesznek majd emlékbe »

Házi csodapakolás tojással a selymes és erős hajért »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha fogyni szeretnél, elsősorban az étrendeden kell változtatnod, ám a diétának nagyon hatékony kiegészítése lehet egy teljes testet megmozgató edzés, melynek köszönhetően hamarabb lesz feszes, formás az alakod.

A mozgás hozzájárul az izomtömeg megőrzéséhez, fejlesztéséhez, ezáltal élénkíti az anyagcserét és sok-sok kalóriát éget el, így érdemes heti több, három-öt alkalommal a napjaid részévé tenni.

A teljes test edzése nőknek

A következő edzésterv megfelelő lehet számodra, ha szeretnéd rövid idő alatt a tested minél több izmát megmozgatni, de nem akarsz konditerembe menni. A torna nagyjából 20 percet vesz igénybe, ha a gyakorlatok sorozatai között 30 másodperc szünetet tartasz. Az edzés kezdőknek való, akik régóta nem mozognak rendszeresen, így noha a gyakorlatok elég kemények, az ismétlésszámok kicsik. Ha valamelyik mozdulatsor elsőre nem megy, akkor is próbálkozz vele minden edzés alkalmával. Miután nagyjából három-öt héten át rendszeresen végzed a tornát, érdemes egy másik, akár nehezebb, súlyzós edzést választani, hogy folyamatos legyen a fejlődés. Mutatjuk, hogyan vágj bele a tornázásba!

Blog.hu ajánló