500 kalóriát éget el ez a gyakorlatsor, és nem kell hozzá edzőterem: otthoni edzés nőknek
Nagyon meg fog látszani, ha rendszeresen csinálod.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

6 könnyen kezelhető frizura, aminél előny, ha egy kicsit hullámos a hajad »

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A diéta hatékonyságát nagyban megnövelheted, ha nemcsak a kalóriabevitelt csökkented az étrendeddel, de mozgással arról is gondoskodsz, hogy több energiát használjon fel a szervezeted. A következő teljes testre tervezett, otthoni edzés tökéletesen alkalmas erre. 

Ez a gyakorlatsor nagyon hasonlít felépítésében a tesiórákra, sőt, időt sem vesz annál többet igénybe, így könnyen beilleszthető a napi rutinodba.

Teljes test edzése otthon

A következő edzéshez csak megfelelő ruházatra és két, egy-másfél kilós súlyzóra lesz szükséged. Ha ilyen nincs otthon, használhatsz helyettük ásványvizes palackot.

Az edzés megmozgatja, erősíti, feszesíti a hasat, a combokat, a karokat és a hátat, miközben nagyjából 500 kalóriát éget el. A gyakorlatok minden sorozata közt tarts 30 másodperces szüneteket, míg a bemelegítő futás után egy-három perc szünet lehet.

Az edzés nemcsak a diéta kiegészítéseként jó, de arra is alkalmas, hogy később is formában maradj. Csináld végig heti három-öt alkalommal, de hagyj ki napokat, hogy az izmaid regenerálódhassanak. Mutatjuk a gyakorlatokat!

Blog.hu ajánló