4 tipp, amivel biztosan tartós a fogyás
Ha nagy lemondások árán megszabadultál a fölös kilóktól, miért törődnél bele, hogy hamarosan visszakúsznak rád?

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Rémisztően jó körömminták Halloweenra: nagy sikert arathatsz velük »

Egyetlen segítség minden bőrproblémára: így készíts otthon aloé vera gélt »

Hajnövesztő praktikák, ha meguntad a rövid frizurádat »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Szeretnél végre örök búcsút inteni a vissza-visszakúszó kilóknak? A sikeres fogyáshoz nem elég kiválasztanod, és az utolsó betűig betartanod egy szigorú diétát. A tartós karcsúsághoz ennél sokkal több kell, mégpedig az, hogy a diéta elveit töretlen kitartással, a kúrád után is tudd követni.

Ha diétázás után mindig visszaállsz eredeti életmódodra, és már alig várod, hogy jól benassolhass, garantáltan visszakúsznak azok a nehezen lefaragott kilók. Ne ess ebbe a csapdába, inkább találd meg a módját, hogyan őrizheted meg hosszútávon is az elért álomalakot!

Figyeld a kilókat!

Ha már nem is kell dekára kimérned az étel mennyiségét, amit megeszel, nem árt, ha nemcsak a lefelé olvadó, de a visszafelé sompolygó kilókra is éles szemmel figyelsz. Állj minden reggel mérlegre, és legyél önmagad legszigorúbb bírája: ne csak a számokat, hanem a centiket is figyeld! Ha állandó kontroll alatt tartod magad, az segíthet abban, hogy a diéta végeztével is ellenállj a hizlaló finomságok csábításának. Ezzel a módszerrel már az elején észreveszed, ha kezdenének visszakúszni rád a kilók, és ekkor egy kicsit szigorúbb étrenddel ezt még könnyen megakadályozhatod. Az étrend ugyanis szinte mindennek a kulcsa.

Élet a diéta után

Ha a szigorú fogyókúrás receptekre már nincs is szükséged, van, amit érdemes belőlük hosszú távra is megőrizni. A legtöbb diéta azt tanácsolja, hogy egy nap ne háromszor, hanem minimum ötször egyél kis adagokat, így kevésbé terheled meg a gyomrod. A karcsúság megőrzésében is sokat segíthet ez a módszer, így ugyanis nem egyszerre kell mindent feldolgoznia szervezetednek, és alaposabb munkát tud végezni. Ha többször, de kis adagot eszel, a bevitt fehérjéből is kevesebb raktározódik el. Azt sem érdemes elfelejtened, hogy a diéták reggelire többnyire könnyű étrendet javasolnak, egy joghurtot, és mellé valamilyen teljes kiőrlésű péksüteményt.

Ha a kúra alatt tudtad magad ehhez tartani, a továbbiakban is képes leszel rá! Nem kell örök életedre gyümölcsöt reggelizned, csak azt kerüld, hogy nagy mennyiségű, laktató ételt egyél reggelire.

És mi a helyzet este hat után? Ha annyira szigorú próbálsz lenni magadhoz, hogy este hat után nem eszel semmit, az nagyban behatárolhatja életmódodat. Korábban fekszel le, mivel éhes gyomorral nem tudsz addig fennmaradni, de szervezeted számára sem kifejezetten előnyös ez az alakmegőrző módszer. Éppen ezért joghurtot, gyümölcsöt, salátát egyél bátran vacsorára is, de még a szendvics sem tilos!
Mindemellett azonban fontos, hogy étrendedet természetes, minél kevesebb tartósítószert tartalmazó élelmiszerekből építsd fel, és a legkárosabb ételeket, a fehér kenyeret, a cukrot és a kövér, zsíros húsokat iktasd ki belőle. Ha ezeket a szabályokat betartod, könnyedén karcsú maradhatsz hosszútávon is.

Mérgek

A hízás felé vezető első lépcsőfok, ha szervezetedben túl sok méreganyag halmozódott fel. Erre ne csak akkor gondolj, amikor diétába kezdesz, hanem akkor is, amikor beleférsz a legszebb, karcsúsított derekú ruhádba! Ha egészséges életmódot élsz, könnyen megakadályozhatod az elsalakosodást, ami nemcsak túlsúlyhoz, de számos betegséghez is vezethet. A szív- és érrendszeri betegségek, a cukorbetegség, a mozgásszervi panaszok gyakran kézenfogva járnak a kilókkal, úgyhogy, ha eléred, hogy ne billenj át újra a libikóka túlsó oldalára, ezektől a civilizációs betegségektől is elbúcsúzhatsz.

Mozgás

A tudatos étrend azonban még nem minden: a tartós karcsúsághoz elengedhetetlen a rendszeres, napi szintű mozgás.

Ezalatt nem arra kell gondolnod, hogy a kínkeservesen elért karcsúságodat csak hasonlóan megerőltető, szigorú edzésprogrammal őrizheted meg. Már az is elég, ha minden nap biciklizel, futsz, vagy sétálsz egy nagyot, azonban erről a kevésről a hideg idő beálltával se mondj le!

A mozgás felfrissíti anyagcseréd, és nemcsak a kalóriák elégetése miatt számít sokat, de a felélénkült vérkeringés a méreganyagokat is hatékonyabban képes kiüríteni a szervezetből.

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Blog.hu ajánló