Tartós fogyás hormonokkal
A 4 legfontosabb lépés
Létezik egy hormon, mellyel álmodban is fogyhatsz. Ehhez azonban be kell tartanod négy fontos szabályt.

Nyereményjáték

Nyerj platinával díszített Angyalszárny nyakláncot fehér finomporcelánból! (x)

Nyerd meg otthoni gyógyításhoz az 5 db aromaterápiás csomag egyikét közel 45 000 Ft értékben! (x)

Nyerj egy éves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg az egyik legjobb olasz kaja receptjét! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Elkerülheted a legrosszabbat, ha már most megveszed a gyerek ajándékát

Ezek a természetes kivonatok és olajok vasalják ki legkönnyebben a ráncokat (x)

Beindulnak a test öngyógyító folyamatai ettől a stresszoldó masszázstól - Próbáld ki! (x)

Feszesednek az izmok, eltűnik a narancsbőr és a zsír ettől a keringésjavító billenőmozgástól - Orvos ajánlja (x)

Azonnali orvosi segítséget kaphatsz egyetlen mobilapplikációval: egy gombnyomással érhető el otthonról (x)

beauty and style

Kényeztető fürdőbomba házilag: hideg, téli estéken a legjobb barátod lesz »

Bombabiztos módszer a csizma szagtalanítására: csak 2 dolog kell hozzá »

Így használd a fahéjat az esküvőn: csodás dekoráció lehet belőle »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A növekedési hormonok a születéstől kezdve, a gyermekkoron és a pubertáson át, egészen a felnőttkorig elsősorban azért felelnek, hogy mi, emberek növekedjünk és gyarapodjunk. Amikor viszont a testmagasság növekedése a kamaszkor után lezárul, a növekedési hormon a test állagának minőségbiztosításáért és fenntartásáért felelős, többek között a javító és regenerációs folyamatokért a sejtekben és a szövetekben, emellett pedig azért is, hogy ideális, egészséges súlyodat megőrizd.

A növekedési hormonok fogyasztanak!

Ahhoz, hogy a növekedési hormonnak elegendő energia álljon rendelkezésére az éjszakai javítási munkákhoz, a zsírszövetekben tárolt zsírt kell mozgósítania. Ezzel azonban a növekedési hormon közvetlen ellenlábasa lesz az inzulinnak, mely a tápanyagokat elraktározza a zsírsejtekben. Ez azt jelenti, hogy aki álmában el szeretné égetni az elraktározott zsírt, rá kell vennie az inzulint, hogy ismét nyissa ki a zsírraktár kijáratát.

Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, illetve növekedésihormon-termelésedet teljesen természetesen pörgesd fel, négy egyszerűen megvalósítható szabályt kell betartanod, melyek segítenek, hogy hosszú távra és tartósan fogyj.

Az első szabály: korán vacsorázz!

Ha elég korán elfogyasztasz egy tisztán fehérjékből álló vacsorát - ideális esetben 17.00 és 19.00 között, de még a 20.00 is rendben van -, az emésztőszervi anyagcserének elég ideje marad, hogy még a kora esti órákban nyugalomba jusson. Ekkor az inzulin, a vérzsír és a vércukor alacsony szintre süllyed. Éppen ez a túlélőközpont számára az optimális inger, hogy több növekedési hormont bocsásson ki. A kései - szénhidrátdús - étkezésnél vagy a televízió, a számítógép előtti nassolás esetében ez a lefogyást elősegítő állapot csak sokkal később, illetve egyáltalán nem lép fel, vagy csak rövid ideig tart.

A második szabály: este fehérjedús és szénhidrátmentes ételeket egyél!

Ha esténként bőséges fehérjét fogyasztasz zöldséggel és salátával, és lemondasz a szénhidrátról, optimális mértékben támogatod a növekedési hormon képződését. A fehérjedús étkezés az arginin és a lizin nevű aminosavakkal biztosítja a növekedési hormon építőelemeit.

Ezeket az aminosavakat mindenekelőtt a tej és a tejtermékek - mint amilyen a szemcsés friss sajt, a ricotta vagy a natúr joghurt - tartalmazzák. Megtalálhatók a szárnyasok húsában, a tojásban, valamint a halban és a tenger gyümölcseiben is. A szénhidrátmentes esti étkezés szinte egyáltalán nem csalja elő az inzulint, így neki, mint a növekedési hormon ellenlábasának, nincs esélye, hogy blokkolja az éjszakai zsírégetést.

A harmadik szabály: este mozogj!

Aki túl sok kilóval terheli meg a mérleget, annak a teste már nem termel annyi növekedési hormont, mint egy normális súlyú, egészséges emberé. Ez a magyarázat arra is, hogy az erősen túlsúlyos embereknek csak nehezen sikerül lefogyniuk. Aki viszont a táplálkozási programmal párhuzamosan rendszeresen mozog, és teljesít egy mérsékelt izomépítő tréninget, kikerül ebből az ördögi körből. Az esti mozgás ugyanis nemcsak kalóriákat éget el, hanem a növekedési hormon kibocsátását is egészen új magasságokig hajtja - és ezzel egy fontos lépést tesz a jó alak és az egészséges testsúly felé.

A negyedik szabály: feküdj le korán!

A növekedési hormon már másfél órával az elalvás után dolgozni kezd a mély alvási szakaszban - és az ehhez való energiát közvetlenül a zsírraktárakból veszi.

Ezeket azonban csak akkor lehet megcsapolni, ha az inzulinkoncentráció a vérben a vacsora miatt alacsony. Csakhogy az álom nem tart örökké: reggel ugyanis a kortizol - a mellékvese által termelt hormon - mint ébresztőhormon a testet átállítja a küszöbön álló nappali üzemmódra.

Ez fordítva azt is jelenti: minél több időt hagysz a növekedési hormonnak az éjszaka folyamán, hogy végezze a munkáját, annál tovább tud aktív lenni, és annál több zsírt égetsz el álmodban.

Cikkünk a Mérték Kiadó gondozásában megjelent Karcsúsító álom című könyv alapján készült

OLVASD EL EZT IS!

reggeli etel
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

A végleges fogyás titka: kronodiéta

szer
  • fogyasztó praktikák
  • Fogyókúra

3 eszköz, ami megkétszerezi a fogyást

Blog.hu ajánló