Szabadulj meg a zsírpárnáktól most és mindörökre, dr. Weil diétájával
Ezreknek bevált
A Weil-féle wellnesstervvel néhány hét alatt teljesen megújulhatsz.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

beauty and style

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az orvosi fogyókúrák általános tanácsa az evésben a mértéktartás, a megvonásokban a fokozatosság. Dr. Weilnél sincs ez másként, abban azonban különbözik a legtöbb hasonló étkezési tervtől, hogy ez nem csupán egy diéta, így nem a kalóriaszámláláson és a kardioedzésen van a hangsúly.

Sokkal inkább felkészít egy új, egész életen át tartható életmódra, amelynek része, hogy az elért álomsúlyt megterhelő erőfeszítések nélkül képes légy megtartani, miközben vitalitásod is a csúcson van.

Dr. Weil a hagyományos orvoslás és az alternatív gyógyászat kombinációjával teremti meg a fitt életmód alapjait.

Mennyiség és minőség egyensúlya

Amerika fogyókúrabajnoka szerint a gyorsan leadott kilók a diéta végeztével hamar visszatérnek, ráadásul az egyoldalú táplálkozástól és a megvonásoktól elgyötört szervezet még nagyobb raktározásba kezd. Ezért javasolja a fokozatos súlyvesztést, ami heti fél-egy kilogrammnál nem több.

Ezt pedig egy józanul kiszámított, sokoldalú étkezési tervvel lehet csak elérni - tápanyag- és vitamindús ételekkel, melyek révén a szervezet raktározás helyett megfelelő anyagcserével, normál üzemmódban működik, kivédi a betegségeket és a súlygyarapodást.

A trükk a jó minőségű szénhidrátok, zsírok és fehérjék egyensúlya, persze mértékkel adagolva.

A rendszer bomlasztói

Vannak bizonyos ételcsoportok, amelyek nehezítik az emésztést, allergiás reakciót okozhatnak, továbbá feleslegesen megterhelik a szervezetet. Dr. Weil a nem javasolt ételek kategóriájába sorolja a vörös húsokat, a tejtermékeket és a finomított szénhidrátokat.

A korlátlan fehérjefogyasztást is károsnak tartja, mely megterheli a májat és a vesét, valamint a gyenge immunrendszer és az alultápláltság felelőse. Ha kicsit visszafogod, a szervezeted kevesebb kalciumot fog igényelni - mivel elsődlegesen az állati fehérjéből származó savakat semlegesíti -, így nyugodtan hanyagolhatod a tejet.

Helyette válassz más kalciumforrást: szardínia, leveles és tengeri zöldségek, brokkoli, tofu, szezámmag, szójatej. Immunerősítés mellett a fogyást is fokozhatod vitaminokkal: C-vitaminból a természetes forrásokat egészítsd ki tablettás változattal is.

Ezekből válogass!

Napi kalóriabeviteled legalább 50-60%-át szénhidrát tegye ki, ami legyen finomítatlan gabona vagy keményítős zöldségek. Ezek lassan szívódnak fel, ezért hosszú időre biztosítják a jóllakottság érzését. A legjobb választás: gyümölcsök, hüvelyesek, zabpehely, teljes kiőrlésű kenyér, barna rizs. További 30% a zsíroké: persze nem zsíros pecsenye, inkább olívaolaj, omega-3 zsírsavakat tartalmazó olajos halak, lazac, szardínia, makréla, olajos magvak, avokádó. A maradék 10-20% jut a fehérjékre: sötétzöld színű zöldségek, fejes saláta, spenót, spárga, tofu.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre epres zabkása, kalciummal dúsított narancslé.
Ebéd: egy bögre sütőtökkrémleves, 15 dkg zöldfűszeres lazac ecetes fejes salátával.
Vacsora: egy bögre zöldséges kuszkusz.
Nassolnivaló: néhány kocka étcsokoládé.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy bögre kukoricapehely szójatejjel, zöld tea.
Ebéd: 10 dkg almás csirkesült, uborkasaláta.
Vacsora: indiai fokhagymás tofu barna rizzsel.
Nassolnivaló: mandula.

3. nap

Reggeli: egy bögre lenmagos müzli szójatejjel, zöld tea.
Ebéd: egy bögre zabpelyhes rakott brokkoli.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta.
Nassolnivaló: áfonya.

Haslapító gyakorlatok

Mint minden súlyvesztéssel foglalkozó orvos, dr. Weil is azt vallja, hogy mozgás nélkül lehetetlen egészségesen lefogyni. Ha a hasad is a problémás területek közé tartozik, nézd meg videónkat, és építsd be a haslapító gyakorlatokat a napi edzésedbe.

4. nap

Reggeli: egy bögre almás-banános turmix zabpehellyel szójatejből, herbatea.
Ebéd: egy bögre fejtett babfőzelék.
Vacsora: egy bögre bazsalikomos-almás spárgasaláta.
Nassolnivaló: málna.

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós avokádókrémmel, paradicsommal, gyógytea.
Ebéd: egy bögre saláta a tenger gyümölcseiből.
Vacsora: egy bögre thai shiitake gombaleves.
Nassolnivaló: szeder.

6. nap

Reggeli: egy bögre tejberizs - barna rizsből, rizstejből -, kalciummal dúsított narancslé.
Ebéd: egy bögre spenótos teljes kiőrlésű tészta.

Vacsora: egy bögre padlizsánsaláta.
Nassolnivaló: dió.

7. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta idénygyümölcsökből, gyógytea.
Ebéd: 15 dkg mustáros lazac grillezett zöldségekkel.
Vacsora: roston sült, fűszeres tökfalatok.
Nassolnivaló: müzliszelet.

OLVASD EL EZT IS!

szendvics sonka
  • szénhidrát
  • diéta a tartós fogyásért

Ezért nem tudtál még lefogyni

Blog.hu ajánló