Dobj le napi fél kilót!
A méregtelenítő svéd diéta
Szeretnéd felgyorsítani anyagcseréd, netán méregtelenítéssel akarod egybekötni a fogyást? A svéd diéta mindkét esetben segít!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Susan Sarandon valóban így néz ki: 71 évesen is észbontóan dögös! »

Egy átlagos nő feküdt le a kamerák elé, de valaki más kelt fel »

Zsírégető séta otthon: napi 12 perc mozgással már látható lesz a változás »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ingrid Bergman, Greta Garbo, hosszú combok, szőkén aláhulló tincsek, emancipáció, titokzatosság és szenvedély - kétség nem fér hozzá, a svéd nők tudnak valamit. Bár mindehhez többre van szükség egy egészséges étrendnél, ha követed azt az egészségvédő, karcsúsító és méregtelenítő diétát, melyet svéd orvosok állítottak össze a 20. század utolsó évtizedeiben, az ideális súlyon és a karcsú vonalakon kívül talán az ő titkukhoz is közelebb kerülhetsz.

A svéd diéta úgy ígér folyamatos és tartós súlycsökkenést - egy hét alatt akár 3-4 kiló mínuszt -, hogy közben sem erőlködnöd, sem koplalnod nem kell, sőt, még a mennyiségeket sem kell feltétlenül számolgatnod, hisz annyit ehetsz, amennyi csak beléd fér.

A módszer ugyanis a mennyiség helyett a minőségre helyezi a hangsúlyt, és kizárólag olyan ételeket épít be étrendjébe, melyek kiváló tápanyagforrást jelentenek szervezeted számára, emellett nem terhelik le testedet - többek közt emésztőrendszeredet - felesleges, sőt, káros adalékanyagokkal és tartósítószerekkel.

Az egészséges, vitaminokban, rostokban, folyadékban, nem utolsósorban pedig negatív kalóriás ételekben igen gazdag étrend mindennek köszönhetően hozzájárul emésztésed egészséges működéséhez, biztosítja az optimális anyagcsere-gyorsaságot, továbbá a méreg- és salakanyagoktól is segít megszabadulni.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Fontos, hogy ne fogyassz mesterséges adalékanyagokat, tartósítószereket tartalmazó, gyorsfagyasztott termékeket, gyorsételeket, illetve túlságosan feldolgozott, finomított élelmiszereket.
  • A negatív kalóriáknak köszönhetően - vagyis az adott étel feldolgozása nagyobb energiafelhasználást igényel, mint amennyit szervezetedbe viszel vele - a zöldségeket és gyümölcsöket általában tetszőleges mennyiségben fogyaszthatod.

  • Igyekezz minden nap szabályos időközönként enni: étkezz legalább napi öt-hat alkalommal. Hogy a megfelelő anyagcsere-működést fenntartsd, az étkezések között fogyassz gyümölcs- vagy zöldséglevet.
  • A diéta előírja a rendszeres levesfogyasztást: minél többet kanalazol egy nap a méregtelenítő, zsírégető alaplevesből, annál karcsúbb leszel.
  • Este hat, legkésőbb hét óra után már ne egyél szilárd táplálékot - zöldség- és gyümölcsleveket, illetve szűrt levest azonban fogyaszthatsz.
  • Fontos, hogy ügyelj a megfelelő folyadékfogyasztásra, mely az optimális anyagcsere-működés és a méregtelenítés szempontjából is elengedhetetlen - fogyassz el minden nap legalább 2-2,5 liter szénsavmentes vizet, vízzel hígított gyümölcs- és zöldséglevet, teát.
A svéd alapleves
Hozzávalók: 6 vöröshagyma, 2 doboz paradicsompüré, 15 dkg bab, 1 közepes káposzta, 2 zöldpaprika, 4 sárgarépa, 1 zeller, fűszerek ízlés szerint - a só kivételével.

A hozzávalókat vágd apró darabokra - kivéve a babot -, önts rá annyi vizet, hogy ellepje, majd add hozzá a paradicsompürét, és tedd fel az egészet körülbelül egy órára főni. Akkor lesz kész, ha a zöldségek megpuhultak.

Mintaétrend

1. nap

Fogyassz egész nap gyümölcsöket - kivéve a banánt -, illetve egyél tetszőleges mennyiségű levest.

2. nap

Fogyassz egész nap nyers vagy párolt zöldségeket, illetve egyél tetszőleges mennyiségű levest.

3. nap

A banán és a krumpli kivételével fogyassz egész nap zöldségeket és gyümölcsöket, illetve egyél tetszőleges mennyiségű levest.

4. nap

Fogyassz el öt-hat banánt, illetve legalább három-négy pohár - egyenként körülbelül 2 dl - zsírszegény, natúr joghurtot. Levest is fogyaszthatsz.

5. nap

Fogyassz el öt-hat paradicsomot, 20-25 dkg sült halhúst, illetve egyél tetszőleges mennyiségű levest.

6. nap

Fogyassz el 20 dkg roston sült halhúst, illetve tetszőleges mennyiségű zöldséget és levest.

7. nap

Fogyassz tetszőleges mennyiségben főtt barnarizst, zöldségeket, illetve cukrozatlan, egy az egyhez arányban vízzel hígított gyümölcs- és zöldségleveket.

Fontos!
A diéta leginkább egy, ha jól bírod, legfeljebb két hétig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

kaposztas
  • káposzta
  • villámdiéták

6 nap, 3 kiló

Blog.hu ajánló