80 kiló felett vagy? Az 5 legerősebb zsírfaló mozgás számodra augusztusra
Válaszd a szabadban végezhető mozgásformákat!

Dia


                        	Egy félórás evezéssel 300 kalóriát égethetsz el. Ez a sport elsősorban a felsőtestet mozgatja meg, így tökéletes választás, ha hátfájós vagy, illetve a derekadat karcsúsítanád.

Egy félórás evezéssel 300 kalóriát égethetsz el. Ez a sport elsősorban a felsőtestet mozgatja meg, így tökéletes választás, ha hátfájós vagy, illetve a derekadat karcsúsítanád.

Dia


                        	A vízi sportok kifejezetten javasoltak túlsúly esetén, hiszen a testre ható felhajtóerőnek köszönhetően nem éri terhelés az ízületeket. Akár egy közeli tavat, akár az uszodát választod, már fél óra könnyed úszkálással is 260 kalóriát égethetsz el - mellúszással pedig akár 430 kalóriát is.

A vízi sportok kifejezetten javasoltak túlsúly esetén, hiszen a testre ható felhajtóerőnek köszönhetően nem éri terhelés az ízületeket. Akár egy közeli tavat, akár az uszodát választod, már fél óra könnyed úszkálással is 260 kalóriát égethetsz el - mellúszással pedig akár 430 kalóriát is.

Dia


                        	A biciklizés sokkal inkább javasolt túlsúlyosoknak, mint a futás, hiszen kíméli a boka- és térdízületet. 30 perc közepes tempójú kerékpározással 340 kalóriát égethetsz el.

A biciklizés sokkal inkább javasolt túlsúlyosoknak, mint a futás, hiszen kíméli a boka- és térdízületet. 30 perc közepes tempójú kerékpározással 340 kalóriát égethetsz el.

Dia


                        	Egy-egy könnyű túrát - nem túl meredek terepen - bátran megkockáztathatsz túlsúlyosan is. Ha szeretnéd óvni az ízületeidet, próbáld ki a nordic walkingot: fél óra alatt 250 kalóriát égethetsz el vele.

Egy-egy könnyű túrát - nem túl meredek terepen - bátran megkockáztathatsz túlsúlyosan is. Ha szeretnéd óvni az ízületeidet, próbáld ki a nordic walkingot: fél óra alatt 250 kalóriát égethetsz el vele.

Dia


                        	A jóga minden korosztály számára ajánlott, akár jelentős túlsúllyal is. Nyáron érdemes időnként odakint is végezni ezt a mozgásformát, amellyel fél óra alatt 170 kalóriát égethetsz el, és hajlékonyabb, rugalmasabb leszel. Nézz meg egy jógaoktatót, akinek súlya 80 kilogramm felett van!

A jóga minden korosztály számára ajánlott, akár jelentős túlsúllyal is. Nyáron érdemes időnként odakint is végezni ezt a mozgásformát, amellyel fél óra alatt 170 kalóriát égethetsz el, és hajlékonyabb, rugalmasabb leszel. Nézz meg egy jógaoktatót, akinek súlya 80 kilogramm felett van!

Blog.hu ajánló
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: