8 kiló mínusz június közepére!
Zsírégető, fiatalító Perricone-étrend
A savanyított tejtermékek, az olajos magvak és a csírák nemcsak karcsúsítanak, de szépítenek is.

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

Mivel foglalkozzon a gyerek iskola után? Mutatunk pár hasznos kikapcsolódást a kicsiknek

beauty and style

Tökéletesíti a bőrt, fent tartja a festéket: sminkalap készítése pár lépésben »

Így csomózd meg a vékony övet, ha túl hosszú! Bájosabbá teszi a ruhát »

Így grimaszolj, ha későbbre akarod tolni a ráncosodást! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A Perricone-diéta alapját dr. Nicholas Perricone bőrgyógyász professzor fektette le 2004-ben megjelent könyvében.

A diéta célja a test teljes körű regenerációja: nem csupán karcsúbb alakot ígér, hanem bőrödet is szebbé, üdébbé varázsolja.

Így működik a Perricone-diéta

A tápanyagokban igen gazdag, egészséges diéta tíz szuperételt tartalmaz, melyek csökkentik a bőr és a test gyulladásait, fiatalító hatással vannak rád. A szuperételek közé az acai-bogyó, a hagyma, az árpa, a frissen kihajtott gabona - például zsenge árpa és búza -, az alga, a hajdina, a hüvelyes növények, a csípős paprika, az olajos magvak, a csírák, valamint a joghurt vagy kefir tartozik. Mindezek mellé sokféle fűszer- és gyógynövényt ajánl a diéta.

Az étrend a bőrt és a hajat is megfiatalítja, erősíti az immunrendszert, segíti a szív egészséges működését, csökkenti bizonyos rákbetegségek kialakulási kockázatát, valamint fiatalosabb, egészségesebb arcot és testet ígér. A diétát 28 napon keresztül tanácsos követni. Ha betartod az előírásokat, hetente akár másfél-két kiló súlyveszteségre is számíthatsz, így június közepére nyolc kilót is leadhatsz.

A diéta mellett mindenképpen javasolt a sport. Három mozgástípust célszerű folytatni: súlyzózást, keringésjavító és aerobikgyakorlatokat, illetve nyújtásokat. Különösen ajánlottak a pilatesgyakorlatok.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két szelet pulykafelvágott, egy főtt tojás, fél bögre főtt árpa, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy marék dió, egy pohár frissen facsart narancslé.
Ebéd: 10 dkg grillezett tengeri hal, fél avokádó, egy alma, egy pohár víz.
Uzsonna: fél bögre túró, egy evőkanál tökmag, egy pohár víz.
Vacsora: 15 dkg citromos csirke, 10 dkg vegyes gyümölcssaláta.

2. nap

Reggeli: egy főtt tojás, fél bögre túró egy evőkanál lenmaggal, fél bögre bogyós gyümölcs, egy csésze zöld tea.
Tízórai: 2 dl joghurtos gyümölcsös turmix.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, 10 dkg görögsaláta, egy pohár víz.
Uzsonna: egy marék sózatlan mandula, egy pohár víz.
Vacsora: 10 dkg zöldsaláta olívaolajos öntettel, egy pohár víz.

Este hat után?

Kattints az alábbi videóra, ha kíváncsi vagy, mit ehetsz este hat után, illetve lefekvés előtt pár órával!

3. nap

Reggeli: egy szelet pulykasonka, rántotta két tojásból, egy kivi, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy alma, egy pohár víz.
Ebéd: 15 dkg csirkés zöldsaláta, egy paradicsom, egy bögre bogyós gyümölcs, egy pohár víz.
Uzsonna: fél bögre túró, egy evőkanál lenmag, fél bögre gyümölcs.
Vacsora: fél bögre hummusz, két szárzeller, egy pohár víz.

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

Blog.hu ajánló