5 nap, mínusz 1 ruhaméret
Villámgyors karcsúsító diéta
Sehogy sem tudod feltornázni magadra a tavaszi ruháidat? Segítünk! Dobj le egy ruhaméretet 5 nap alatt!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár egy fogyókúrának kéz a kézben kell járnia az egészséges táplálkozással és a gyökeres életmódváltással, minden nő életében eljöhet egy olyan pillanat, mikor sürgős és villámgyors eredményre van szüksége. Legyen szó akár egy fontos eseményről, egy randevúról álmaid komisz tekintetű férfiújával, vagy épp arról, hogy szeretnél újra beleférni kedvenc ruháidba.

Villámgyors karcsúság

Az öt napos villámdiéta hatékonyságának titka az alacsony kalória- és zsírtartalmú étrend, ami csökkentett mennyiségben ugyan, de magában foglal minden szükséges tápanyagot, így nem kell aggódnod egészséged miatt sem.

A kiegyensúlyozott diéta nagyon sok vitaminban gazdag gyümölcsöt és zöldséget tartalmaz, melyek bővelkednek rostokban, így segítenek felpörgetni anyagcseréd, segítik emésztésed működését, hozzájárulnak a salakanyagok kiürítéséhez, és nem utolsósorban eltelítenek, így nem lesz gondod az éhségérzettel sem. Az étrend emellett igen változatos, és ha követed, a kalóriákat sem kell számolgatnod. A diéta során fontos betartanod a napi három fő étkezést, amit ki kell egészítened egy-egy kisebb nassolással délelőtt, illetve délután, vagyis tízóraival és uzsonnával.

Mit érhetsz el a diétával?

  • Ha szigorúan tartod magad az étrendhez, az ötödik nap végére akár egy ruhaméretet is lefaraghatsz magadról.
  • A rostban gazdag ételeknek köszönhetően segíted emésztésed, felgyorsítod anyagcseréd, és kiüríted a salakanyagokat szervezetedből.
  • A gyümölcsök és zöldségek segítségével feltöltheted vitaminraktáraidat.
  • A megfelelő táplálkozásnak köszönhetően feltöltődsz energiával, és nem csak karcsúnak, de fittnek is érzed majd magad.
Jó, ha tudod
Ha úgy érzed, nem lenne türelmed belekezdeni egy hosszú fogyókúrába, az öt napos diéta is elég a látható eredményhez, azonban azt tudnod kell, hogy ha a diéta után nem változtatsz táplálkozási szokásaidon, könnyen visszacsusszanhatnak a leadott kilók.

Mintaétrend

Tízóraira és uzsonnára válassz a következők közül: bármilyen gyümölcsből egy darab, egy joghurt, egy müzliszelet, két puffasztott rizsszelet zsírszegény sajttal, három kocka étcsokoládé.

1. nap

Reggeli: turmix egy nagyobb narancs levéből, egy banánból, másfél deci zsírszegény tejből, egy kiskanál természetes joghurtból és egy teáskanál mézből.
Ebéd: szendvics egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből, két szelet sonkából, két salátalevélből, két felszeletelt paradicsomból, egy joghurt.
Vacsora: grillezett csirkemellszelet, saláta négy kisebb gombából, három koktélparadicsomból, spenótból.

2. nap

Reggeli: teljes kiőrlésű bagett, megpirítva, egy teáskanál zsírszegény sajtkrémmel megkenve, egy alma fele.
Ebéd: saláta egy kisebb kígyóuborka feléből, egy paradicsomból, négy deka zsírszegény sajtból, két evőkanál joghurttal, két teljes kiőrlésű gabonaszelettel.
Vacsora: egy szelet grillezett pulykamellfilé, egy kisebb, héjában főtt krumpli, 6 dkg kukoricasaláta.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, három koktélparadicsom, egy pohár édesítetlen gyümölcslé.
Ebéd: egy vagy két tányér zöldségleves, egy teljes kiőrlésű, magos kifli.
Vacsora: egy közepes lazacfilé megsütve, citromlével meglocsolva, 10 dkg vegyes zöldségsaláta egy teáskanál olívaolajjal.

4. nap

Reggeli: két kisebb főtt tojás, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Ebéd: 6 dkg babsaláta, két puffasztott rizsszelet, egy alma.
Vacsora: egy szelet csirkemellfilé paradicsommal grillezve, 6 dkg vegyes saláta brokkoliból, sárgarépából, citromlével.

5. nap

Reggeli: 30 g édesítetlen müzli egy evőkanál természetes joghurttal, egy alma fele, egy pohár édesítetlen narancslé.
Ebéd: egy héjában főtt krumpli, két szelet zsírszegény sajt, egy narancs.
Vacsora: két virsli grillezve, 10 dkg zöldbab, 3 dkg édesburgonya.

Fontos!
A kúrát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, emésztőszervi és daganatos megbetegedésekben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!
Blog.hu ajánló