12 nap, 5 kiló

Zsírolvasztó, vízhajtó grépfrútkúra

Ha gyorsan szeretnél fogyni, vesd be a grépfrútot! Két hét sem kell, és leolvadnak a kilók!

Nyereményjáték

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj luxuskozmetikumokat egy pár Hollóházi Porcelán fülbevalóval!

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

Az iskolakezdési stressz jelei a gyereknél - Így segíthetsz neki csökkenteni a feszültséget

Arany cipő, ezüst szoknya - 3 tipp, hogyan viseld a metálfényű ruhadarabokat

Neked mennyit ér 2 élet? Jótékonysági licit indult Erika és Jázmin megsegítésére!

beauty and style

Ez a giccses ékszercsoda lesz az ősz slágere a Gucci szerint »

Ne a nőt, a hátteret figyeld! Amikor nem a modell, hanem a környezet az érdekes »

Ez lesz az egyik legdivatosabb minta? Pedig nem az ősz jutna róla eszedbe »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kalóriaszegény diéta a vitaminokban gazdag grépfrútra helyezi a hangsúlyt az egészséges testtömeg elérésének és megtartásának érdekében. A könnyen követhető kúra nagyon gyors fogyást eredményez: a 12 napos program ideje alatt akár 5 kilót is leadhatsz.

Hogy működik a diéta?

A diéta hatékonysága annak köszönhető, hogy a napi három főétkezés és a két köztes étkezés mellé mindig el kell fogyasztanod fél grépfrútot vagy fél csésze grépfrútlevet. A sikert a grépfrút egyik zsírégető enzimjére alapozza a program, de a kúra egy, a diétákat tanulmányozó központi testület szerint a korlátozott ételválaszték, a csökkentett kalóriabevitel és a vízveszteség miatt eredményes. Kutatásoknak azonban sikerült igazolniuk, hogy a grépfrút fogyasztása csökkenti az éhségérzetet, és segít szabályozni a vércukorszintet is. Mindemellett igen gazdag vitaminokban és ásványi anyagokban: többek között C- és A-vitamint, rostanyagokat, béta-karotint, nátriumot, vasat és kalciumot is tartalmaz.

Összetett szénhidrátokat és plusz falatokat nem fogyaszthatsz a főétkezések között, azonban a legtöbb zöldség, valamint az összes sovány hús- és halféle megengedett. A diéta során az étkezések a grépfrúton kívül tojást, húst vagy halat, salátákat, zöldségféléket, sovány tejet, paradicsomlevet és teát tartalmaznak. A fogások szénhidrátban szegények, emellett tartalmaznak fehérjében gazdag ételeket, illetve rostokban is bővelkednek.

Ahhoz, hogy a sikeres fogyást egészséged veszélyeztetése nélkül tudd megvalósítani, fontos, hogy pontosan betartsd a diéta utasításait, illetve alacsony kalóriatartalma miatt semmiképp se kövesd 12 napnál tovább a kúrát. A diéta ideje alatt fogyassz el legalább 2-2,5 liter vizet naponta. Ha érzel magadban elég erőt, a tökéletesebb eredmény érdekében napi fél óra könnyű mozgást is beiktathatsz a programba.

Fontos!
A hatodik nap után kezdd elölről a hat napos étrendet. A diétát 12 napig tarthatod. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, sovány, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű zöldsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt brokkoli, egy csésze tea.

2. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű zöldsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt sárgarépa, egy csésze tea.

3. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű paradicsomsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt karfiol, egy csésze tea.

4. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű zöldsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt sárgarépa, egy csésze tea.

5. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű spenótos uborkasaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt kelbimbó, egy csésze tea.

6. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű vegyes zöldségsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt sárga- és fehérrépa vegyesen, egy csésze tea.

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

hagymakarika
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

7 nap, 5 kiló

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

Blog.hu ajánló