12 nap, 5 kiló
Zsírolvasztó, vízhajtó grépfrútkúra
Ha gyorsan szeretnél fogyni, vesd be a grépfrútot! Két hét sem kell, és leolvadnak a kilók!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Csodás őszi esküvői dekorok erdei bogyókkal - Ez is lehet romantikus »

4 tipikus vásárlási hiba, amitől tele a szekrény, még sincs mit felvenned »

Széles csípő, nagy popsi: így öltözz ősszel, ha nőies körte alakod van »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kalóriaszegény diéta a vitaminokban gazdag grépfrútra helyezi a hangsúlyt az egészséges testtömeg elérésének és megtartásának érdekében. A könnyen követhető kúra nagyon gyors fogyást eredményez: a 12 napos program ideje alatt akár 5 kilót is leadhatsz.

Hogy működik a diéta?

A diéta hatékonysága annak köszönhető, hogy a napi három főétkezés és a két köztes étkezés mellé mindig el kell fogyasztanod fél grépfrútot vagy fél csésze grépfrútlevet. A sikert a grépfrút egyik zsírégető enzimjére alapozza a program, de a kúra egy, a diétákat tanulmányozó központi testület szerint a korlátozott ételválaszték, a csökkentett kalóriabevitel és a vízveszteség miatt eredményes. Kutatásoknak azonban sikerült igazolniuk, hogy a grépfrút fogyasztása csökkenti az éhségérzetet, és segít szabályozni a vércukorszintet is. Mindemellett igen gazdag vitaminokban és ásványi anyagokban: többek között C- és A-vitamint, rostanyagokat, béta-karotint, nátriumot, vasat és kalciumot is tartalmaz.

Összetett szénhidrátokat és plusz falatokat nem fogyaszthatsz a főétkezések között, azonban a legtöbb zöldség, valamint az összes sovány hús- és halféle megengedett. A diéta során az étkezések a grépfrúton kívül tojást, húst vagy halat, salátákat, zöldségféléket, sovány tejet, paradicsomlevet és teát tartalmaznak. A fogások szénhidrátban szegények, emellett tartalmaznak fehérjében gazdag ételeket, illetve rostokban is bővelkednek.

Ahhoz, hogy a sikeres fogyást egészséged veszélyeztetése nélkül tudd megvalósítani, fontos, hogy pontosan betartsd a diéta utasításait, illetve alacsony kalóriatartalma miatt semmiképp se kövesd 12 napnál tovább a kúrát. A diéta ideje alatt fogyassz el legalább 2-2,5 liter vizet naponta. Ha érzel magadban elég erőt, a tökéletesebb eredmény érdekében napi fél óra könnyű mozgást is beiktathatsz a programba.

Fontos!
A hatodik nap után kezdd elölről a hat napos étrendet. A diétát 12 napig tarthatod. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, sovány, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű zöldsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt brokkoli, egy csésze tea.

2. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű zöldsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt sárgarépa, egy csésze tea.

3. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű paradicsomsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt karfiol, egy csésze tea.

4. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű zöldsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt sárgarépa, egy csésze tea.

5. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű spenótos uborkasaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt kelbimbó, egy csésze tea.

6. nap

Reggeli: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, két tojás, két szelet sonka, egy csésze tea.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Ebéd: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett sovány hús tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű vegyes zöldségsaláta, egy csésze tea.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé vagy egy pohár sovány tej.
Vacsora: fél grépfrút vagy fél csésze natúr grépfrútlé, grillezett hal tetszőleges mennyiségben, tetszőleges mennyiségű párolt sárga- és fehérrépa vegyesen, egy csésze tea.

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

hagymakarika
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

7 nap, 5 kiló

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

Blog.hu ajánló