Adj le vidáman 5 kilót márciusban! Olasz diéta kalóriaszámlálás nélkül
Felejtsd el a félkész ételeket, élvezd az ízeket, és fogyj könnyedén az olasz diétával!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Extra turmix 4 összetevőből: kisepri a méreganyagokat »

Így készülhet rólad gyönyörű fotó, a karácsonyi fények között »

5 tornagyakorlat, amitől visszakerül a feneked a helyére »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Van, akinek fogódzót, igazodási pontot ad, ha számolhatja az étkezés során bevitt kalóriákat, míg más úgy érzi magát tőle, mintha matekórán ülne.

Ha az utóbbiak táborát gyarapítod, talán lesz kedved belevágni az olasz diétába, mely amellett, hogy segíti a fogyást, az ételek élvezetéről is szól.

Ne kapkodj!

A déli, mediterrán országokban jóval több időt szánnak az étkezésre, mint a világ nyugati felén. Ennek hatása nemcsak az itt élők hangulatán látszik meg, de a testalkatukon is. Számos kutatás bizonyította már, hogy a ráérősen elköltött ebéd során kevesebb kalóriát viszel be a szervezetedbe.

Ráadásul ilyenkor az emésztőrendszernek is több ideje van feldolgozni a bevitt táplálékot, aminek köszönhetően elkerülhetőek az olyan kellemetlen panaszok, mint a puffadás vagy a gyomorégés. Erről a témáról bővebben olvashatsz korábbi cikkünkben.

Ne csak spagettit és pizzát!

Ha olasz ételekről van szó, az első két táplálék, ami mindenkinek beugrik, a pizza és a spagetti. Érdemes azonban észben tartanod, hogy ahogyan mi sem eszünk mindennap lángost és gulyást, úgy az olaszok étrendje sem csak sztereotip menükből áll.

Amellett, hogy valóban kedvelik a tésztaféléket, rengeteg gyümölcsöt, zöldséget fogyasztanak. Napraforgóolaj helyett olívaolajat használnak, kevés vörös húst esznek - inkább a szárnyasok és a halak kerülnek előtérbe. Ha pedig alkoholt isznak a vacsora mellé, elsősorban vörösborra voksolnak - melynek nemcsak szívvédő, de fogyasztó hatása is lehet, ha okosan adagolod.

Friss ételekkel, diéta nélkül

Fontos, hogy ha szeretnél átállni az Olaszországban szokásos táplálkozási formára, ne fogyókúrának tekintsd a dolgot. Fogyassz elsősorban friss alapanyagokból készült ételeket, de legalábbis iktasd ki étrendedből a félkész és tartósítószerekben gazdag táplálékokat.

Ehetsz korábban sosem próbált zöldségeket, gyümölcsöket - például kapribogyót, articsókát -, és nagyon fontos, hogy élvezd az ételek ízét. Ne fogyókúrázz, hanem próbálj átállni egy friss, minőségi alapanyagokból álló étrendre, ami örömöt szerez! Ezzel a módszerrel könnyen megszabadulhatsz márciusban akár öt kiló feleslegtől is. A mintaétrendért kattints korábbi cikkünkre!

Blog.hu ajánló