Adj le vidáman 5 kilót márciusban! Olasz diéta kalóriaszámlálás nélkül
Felejtsd el a félkész ételeket, élvezd az ízeket, és fogyj könnyedén az olasz diétával!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

Így fertőtlenítsd a sminkecsetet: nem elég, ha meleg vízbe áztatod »

Unikornis a tortán: 2017 fura trendje már az esküvőkre is begyűrűzött »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Van, akinek fogódzót, igazodási pontot ad, ha számolhatja az étkezés során bevitt kalóriákat, míg más úgy érzi magát tőle, mintha matekórán ülne.

Ha az utóbbiak táborát gyarapítod, talán lesz kedved belevágni az olasz diétába, mely amellett, hogy segíti a fogyást, az ételek élvezetéről is szól.

Ne kapkodj!

A déli, mediterrán országokban jóval több időt szánnak az étkezésre, mint a világ nyugati felén. Ennek hatása nemcsak az itt élők hangulatán látszik meg, de a testalkatukon is. Számos kutatás bizonyította már, hogy a ráérősen elköltött ebéd során kevesebb kalóriát viszel be a szervezetedbe.

Ráadásul ilyenkor az emésztőrendszernek is több ideje van feldolgozni a bevitt táplálékot, aminek köszönhetően elkerülhetőek az olyan kellemetlen panaszok, mint a puffadás vagy a gyomorégés. Erről a témáról bővebben olvashatsz korábbi cikkünkben.

Ne csak spagettit és pizzát!

Ha olasz ételekről van szó, az első két táplálék, ami mindenkinek beugrik, a pizza és a spagetti. Érdemes azonban észben tartanod, hogy ahogyan mi sem eszünk mindennap lángost és gulyást, úgy az olaszok étrendje sem csak sztereotip menükből áll.

Amellett, hogy valóban kedvelik a tésztaféléket, rengeteg gyümölcsöt, zöldséget fogyasztanak. Napraforgóolaj helyett olívaolajat használnak, kevés vörös húst esznek - inkább a szárnyasok és a halak kerülnek előtérbe. Ha pedig alkoholt isznak a vacsora mellé, elsősorban vörösborra voksolnak - melynek nemcsak szívvédő, de fogyasztó hatása is lehet, ha okosan adagolod.

Friss ételekkel, diéta nélkül

Fontos, hogy ha szeretnél átállni az Olaszországban szokásos táplálkozási formára, ne fogyókúrának tekintsd a dolgot. Fogyassz elsősorban friss alapanyagokból készült ételeket, de legalábbis iktasd ki étrendedből a félkész és tartósítószerekben gazdag táplálékokat.

Ehetsz korábban sosem próbált zöldségeket, gyümölcsöket - például kapribogyót, articsókát -, és nagyon fontos, hogy élvezd az ételek ízét. Ne fogyókúrázz, hanem próbálj átállni egy friss, minőségi alapanyagokból álló étrendre, ami örömöt szerez! Ezzel a módszerrel könnyen megszabadulhatsz márciusban akár öt kiló feleslegtől is. A mintaétrendért kattints korábbi cikkünkre!

Blog.hu ajánló