1 hét, mínusz 3 kiló
Emésztésserkentő, salaktalanító, vízhajtó diéta
Válaszd a rostban gazdag zöldségeket! Beindítják az anyagcseréd, és méregtelenítenek.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Csodás őszi esküvői dekorok erdei bogyókkal - Ez is lehet romantikus »

4 tipikus vásárlási hiba, amitől tele a szekrény, még sincs mit felvenned »

Széles csípő, nagy popsi: így öltözz ősszel, ha nőies körte alakod van »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Szinte nincs is diéta, fogyókúrás vagy méregtelenítő módszer, melyben ne játszanának fontos szerepet a természet vitamindús, friss és ropogós ajándékai, a zöldségek.

Nem véletlenül, ugyanis nélkülözhetetlen élettani jelentőségük mellett nem elhanyagolható az a tény sem, hogy igen könnyen és gyorsan lehet segítségükkel fogyni, miközben gyakorlatilag korlátlan mennyiséget fogyaszthatsz el belőlük.

Glikémiás indexük alacsony - így fogyasztásuk segít stabilizálni a vércukorszintet -, igen kevés kalóriát tartalmaznak, azonban rostban, vitaminokban, nyomelemekben és ásványi anyagokban annál gazdagabbak. 

Számos jótékony hatásuk közé tartozik, hogy orvosolják az emésztési problémákat, serkentik az anyagcsere-működést, valamint segítenek a szív- és érrendszeri problémák, illetve a rákos megbetegedések megelőzésében is.

Diétázz nyári zöldségekkel!

Egy hetes diétánk a csökkentett kalóriatartalmú - körülbelül napi 1300-1400 kalória - étrenden kívül a legegészségesebb és legsokoldalúbb nyári zöldségekre épül, melyek segítségével nemcsak fogyhatsz - az egy hét alatt akár 2-3 kilót -, de szervezetedet is méregtelenítheted, illetve hozzájutsz minden olyan fontos vitaminhoz, melyre testednek szüksége van ahhoz, hogy erős, fitt és energikus legyen.

  • Paradicsom: az egyik legértékesebb rákmegelőző antioxidáns, a likopin gazdag forrása, emellett A-, C- és E-vitamint is jelentős mennyiségben tartalmaz. Méregtelenít, tisztítja a vért, serkenti az emésztést, kiváló immunerősítő, valamint javítja a sejtek anyagcseréjét.
  • Sárgarépa: nagy mennyiségben tartalmaz C-, A-, D-, B- és K-vitamint, valamint kalciumot, vasat, magnéziumot és értékes béta-karotinokat. A sárgarépa jót tesz a szemnek és a bőrnek, méregtelenít, valamint a vér koleszterinszintjét is csökkenti.
  • Spenót: rengeteg A-, B-, E- és C-vitamin található benne, és nagyon gazdag K-vitaminban is. Idegnyugtató hatású, szabályozza a vérnyomást és a vércukorszintet, immunerősítő, valamint a fáradtságérzetet is csökkenti.
  • Uborka: gazdag magnézium-, kalcium-, vas-, illetve C-vitamin- és rostforrás, emellett vízhajtó hatású, könnyen emészthető, gyulladáscsökkentő, és megnyugtatja a háborgó emésztőrendszert. 
  • Spárga: nagyon sok kalciumot, vasat, A-, B-, E-, C- és K-vitamint tartalmaz. Igen gazdag rostforrás, emellett vízhajtó hatású, és serkenti az emésztést.
Fontos!
Egy diéta sem lehet elég hatékony, ha megfeledkezel a testmozgásról. Ezért próbálj meg heti öt alkalommal, legalább fél órát a testedzésre fordítani.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér egy főtt tojással, paradicsomkarikákkal, uborkával.
Ebéd: 15 dkg grillezett halhús fél bögre barnarizzsel, egy bögre párolt sárgarépával és spárgával.
Vacsora: 20 dkg zöldségsaláta uborkából, paradicsomból, paprikából, salátalevelekből, néhány evőkanál zsírszegény joghurttal.

2. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, olívaolajon sütve, egy bögre zöldséggel - uborka, paradicsom, paprika, saláta.
Ebéd: 20 dkg zöldségsaláta fejes salátából, vöröskáposztából, spenótból, uborkából, vöröshagymából, brokkoliból, zsírszegény sajtdarabkákkal, néhány evőkanál zsírszegény joghurttal.
Vacsora: 15 dkg grillezett csirkehús fél bögre párolt spárgával.

3. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű pirítós, ráolvasztva egy-egy vékony szelet zsírszegény sajt, paradicsomkarikákkal, uborkaszeletekkel, salátalevelekkel.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre saláta fejes salátából, paradicsomból, néhány evőkanál zsírszegény joghurttal.
Vacsora: egy-másfél bögre párolt zöldség - brokkoli, spárga, sárgarépa, zöldbab - zsírszegény sajttal.

4. nap

Reggeli: fél bögre müzli egy bögre zsírszegény tejjel, egy bögre gyümölcssaláta.
Ebéd: egy teljes kiőrlésű szendvics két szelet kenyérből, két szelet pulykasonkával, gazdagon megtöltve salátalevelekkel, paradicsommal, egy kiskanál mustárral.
Vacsora: 15 dkg grillezett halhús, egy bögre saláta spenótból, fejes salátából, paradicsomból, paprikából, vöröshagymából, egy narancsból.

5. nap

Reggeli: omlett egy egész tojásból és két tojásfehérjéből, olívaolajon sütve, kevés paradicsom, spenót.
Ebéd: 20 dkg zöldségsaláta fejes salátából, uborkából, paradicsomból, grillezett csirkehúsdarabkákkal.
Vacsora: két szelet teljes kiőrlésű pirítós, két szelet pulykasonka, egy bögre paradicsom és uborka.

6. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű pirítós, vékonyan megkenve gyümölcslekvárral.
Ebéd: egy tányér gazdag zöldségleves babbal, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Vacsora: egy bögre párolt zöldség - spárga, brokkoli, sárgarépa -, két szelet teljes kiőrlésű pirítós.

7. nap

Reggeli: két főtt tojás, egy doboz zsírszegény joghurt, egy paradicsom, fél paprika.
Ebéd: 20 dkg saláta grillezett csirkehúsdarabokkal, salátával, káposztával, spenóttal, vöröshagymával, paradicsommal, néhány evőkanál zsírszegény joghurttal.
Vacsora: 15 dkg grillezett halhús, egy bögre zöldségsaláta spenótból, fejes salátából, paradicsomból, vöröshagymából, néhány evőkanál zsírszegény joghurttal.

Tízóraira és uzsonnára fogyassz tetszőleges mennyiségű nyers zöldséget vagy egy-egy darab gyümölcsöt.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A kúra hét napig tartható. A kúrát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

turmix
  • méregtelenítés
  • turmix

5 nap, mínusz 2 kiló

grepfrut
  • grépfrút
  • villámdiéták

12 nap, 5 kiló

Blog.hu ajánló