Ezt edd nyáron naponta kétszer, és gyorsan beindul a hasi fogyás - A 7 legjobb zsírégető gyümölcs
Nagyon hatásosak és finomak.

Dia

	Sajnos a legtöbb aszalt füge hozzáadott cukorral készül, így nem jó választás fogyókúrázóknak, azonban a friss füge annál inkább. Két szem gyümölcsben, azaz 100 gramm fügében 3 gramm rostot és 74 kalóriát találsz. Készítsd el zabpehellyel és joghurttal reggelire, vagy fogyaszd magában délelőtt!

Sajnos a legtöbb aszalt füge hozzáadott cukorral készül, így nem jó választás fogyókúrázóknak, azonban a friss füge annál inkább. Két szem gyümölcsben, azaz 100 gramm fügében 3 gramm rostot és 74 kalóriát találsz. Készítsd el zabpehellyel és joghurttal reggelire, vagy fogyaszd magában délelőtt!

Dia

	Lassan kezdődik a szőlő szezonja. A finom gyümölcs alacsony glikémiás indexe és kalóriaszegénysége - 100 grammonként 69 kalória - tökéletesen alkalmas fogyókúrázók számára. Akár délután is megehetsz belőle egy tálkával.

Lassan kezdődik a szőlő szezonja. A finom gyümölcs alacsony glikémiás indexe és kalóriaszegénysége - 100 grammonként 69 kalória - tökéletesen alkalmas fogyókúrázók számára. Akár délután is megehetsz belőle egy tálkával.

Dia

	A fekete ribizli 100 grammja 2,8 gramm rostot tartalmaz, ami magasnak számít, ám a piros ribiszke ezen is bőven túltesz 4,3 grammal. A savanykás gyümölcs tökéletes kiegészítője a natúr joghurtnak és gyümölcssalátáknak, de akár magában is fogyaszthatod.

A fekete ribizli 100 grammja 2,8 gramm rostot tartalmaz, ami magasnak számít, ám a piros ribiszke ezen is bőven túltesz 4,3 grammal. A savanykás gyümölcs tökéletes kiegészítője a natúr joghurtnak és gyümölcssalátáknak, de akár magában is fogyaszthatod.

Dia

	A málna glikémiás indexe nagyon alacsony: mindössze 26, így szinte semmilyen érzékelhető kilengést nem okoz a vércukorszintedben. 100 gramm málna azonban 6,5 gramm rostot tartalmaz, ami magában képes fedezni a napi szükséges bevitel ötödét. A hosszú időre laktató gyümölcsöt akár estefelé, vagy vacsora után desszertként is fogyaszthatod.

A málna glikémiás indexe nagyon alacsony: mindössze 26, így szinte semmilyen érzékelhető kilengést nem okoz a vércukorszintedben. 100 gramm málna azonban 6,5 gramm rostot tartalmaz, ami magában képes fedezni a napi szükséges bevitel ötödét. A hosszú időre laktató gyümölcsöt akár estefelé, vagy vacsora után desszertként is fogyaszthatod.

Dia

	A szeder olyannyira sok különböző tápanyagot tartalmaz, hogy méltán megérdemli, hogy szuperételként emlegessük. A mindössze 43 kalóriát tartalmazó gyümölcsre még diéta is épül. A szederkúráról itt többet is olvashatsz!

A szeder olyannyira sok különböző tápanyagot tartalmaz, hogy méltán megérdemli, hogy szuperételként emlegessük. A mindössze 43 kalóriát tartalmazó gyümölcsre még diéta is épül. A szederkúráról itt többet is olvashatsz!

Dia

	44 kalóriával és 4,3 gramm rosttal az egres, más néven köszméte nagyszerű választás, ha fogyókúrás nassolnivalókról van szó. Pektintartalmának köszönhetően segít szabályozni az emésztést, míg rostjai végigradírozzák a bélfalat. Iktasd be, ha csak teheted, az étrended gyümölcsei közé!

44 kalóriával és 4,3 gramm rosttal az egres, más néven köszméte nagyszerű választás, ha fogyókúrás nassolnivalókról van szó. Pektintartalmának köszönhetően segít szabályozni az emésztést, míg rostjai végigradírozzák a bélfalat. Iktasd be, ha csak teheted, az étrended gyümölcsei közé!

Dia

	A kék vagy fekete áfonya puha, ízletes bogyói nagyon sok ételhez jól illenek. A mindössze 57 kalóriát, ám 2,4 gramm rostot tartalmazó gyümölcs szintén gyakran kerül elő mint szuperétel, hiszen rengeteg rákellenes antioxidánst tartalmaz.

A kék vagy fekete áfonya puha, ízletes bogyói nagyon sok ételhez jól illenek. A mindössze 57 kalóriát, ám 2,4 gramm rostot tartalmazó gyümölcs szintén gyakran kerül elő mint szuperétel, hiszen rengeteg rákellenes antioxidánst tartalmaz.

Blog.hu ajánló
Fotó: