6 isteni rágcsálnivaló 200 kalória alatt
Ha nem bírod nassolás nélkül
Nem a korpás keksz az egyetlen választási lehetőséged, ha diétás nassolnivalót keresel.

Dia


                        	A magas fehérje- és rosttartalmú csicseriborsó önmagában nem túl izgalmas, de ha fahéjjal és mézzel fűszerezve ropogósra sütöd, finom és energiát adó délutáni nass lesz belőle. Egy kistányérnyi adag körülbelül 150 kalória.

A magas fehérje- és rosttartalmú csicseriborsó önmagában nem túl izgalmas, de ha fahéjjal és mézzel fűszerezve ropogósra sütöd, finom és energiát adó délutáni nass lesz belőle. Egy kistányérnyi adag körülbelül 150 kalória.

Fotó: www.pinterest.com, www.budgetbytes.com

Dia


                        	Egy kis tányér pörkölt szójabab kiváló fehérjedús csemege - akár edzés utánra is. Energiatartalma körülbelül száz kalória

Egy kis tányér pörkölt szójabab kiváló fehérjedús csemege - akár edzés utánra is. Energiatartalma körülbelül száz kalória

Fotó: www.pinterest.com, www.anutritionisteats.com

Dia


                        	Az alma önmagában is remek választás tízóraira vagy uzsonnára, de ha egy kicsit cifráznád az étrended, készíts sült vagy aszalt almaszeleteket, és szórd meg a ropogós csemegét egy kis fahéjjal. Ha egy közepes almából készíted, körülbelül 80 kalóriával számolhatsz.

Az alma önmagában is remek választás tízóraira vagy uzsonnára, de ha egy kicsit cifráznád az étrended, készíts sült vagy aszalt almaszeleteket, és szórd meg a ropogós csemegét egy kis fahéjjal. Ha egy közepes almából készíted, körülbelül 80 kalóriával számolhatsz.

Fotó: www.pinterest.com, www.tarikasingh.blogspot.in

Dia


                        	Talán elsőre kicsit vadul hangzik, de készíthetsz muffint banános-spenótos-almás smoothie-ból. Nincs más dolgod, mint az összeturmixolt alapanyagokat muffinsütőben kisütni. Egy muffin körülbelül 150 kalória.

Talán elsőre kicsit vadul hangzik, de készíthetsz muffint banános-spenótos-almás smoothie-ból. Nincs más dolgod, mint az összeturmixolt alapanyagokat muffinsütőben kisütni. Egy muffin körülbelül 150 kalória.

Fotó: www.pinterest.com, www.fitsugar.com

Dia


                        	A hagyományos joghurtnál valamivel sűrűbb görög változat friss, ropogós uborkával tökéletes, probiotikumban gazdag diétás tízórai. Adhatsz hozzá zöldfűszereket is - ízlés szerint. Egy adag 90-100 kalória.

A hagyományos joghurtnál valamivel sűrűbb görög változat friss, ropogós uborkával tökéletes, probiotikumban gazdag diétás tízórai. Adhatsz hozzá zöldfűszereket is - ízlés szerint. Egy adag 90-100 kalória.

Fotó: www.pinterest.com, http://www.marthastewart.com

Dia


                        	Ha nem szeretnéd túlbonyolítani a dolgot, egyszerűen rágcsálj sózatlan mandulát. Arra azonban ügyelj, hogy inkább a délelőtti órákban fogyaszd, mivel kalóriatartalma nem annyira alacsony. 25-30 szemet azonban még büntetlenül ehetsz, ha kétszáz kalória a határ.

Ha nem szeretnéd túlbonyolítani a dolgot, egyszerűen rágcsálj sózatlan mandulát. Arra azonban ügyelj, hogy inkább a délelőtti órákban fogyaszd, mivel kalóriatartalma nem annyira alacsony. 25-30 szemet azonban még büntetlenül ehetsz, ha kétszáz kalória a határ.

Blog.hu ajánló
Fotó: