Nem indul be a fogyás? 2 hizlaló dolog, amit ne a tányéron keress
A táplálkozás mellett másra is figyelj, ha fogyni akarsz. És most nem a mozgásra gondoltunk.

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

Mivel foglalkozzon a gyerek iskola után? Mutatunk pár hasznos kikapcsolódást a kicsiknek

beauty and style

Tökéletesíti a bőrt, fent tartja a festéket: sminkalap készítése pár lépésben »

Így csomózd meg a vékony övet, ha túl hosszú! Bájosabbá teszi a ruhát »

Így grimaszolj, ha későbbre akarod tolni a ráncosodást! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Fontos a kalóriaszámlálás, a rostban gazdag táplálkozás, a magas glikémiás indexű ételek kiiktatása az egészség, illetve súlyvesztés érdekében.

De mindezek mellett van még pár dolog, amikre érdemes jobban odafigyelned - és nincs közük az ételekhez.

A folyadék szerepe

Keveset iszol?

A fogyókúra szempontjából nemcsak az elfogyasztott ételek, hanem az italok is jelentőséggel bírnak. Hiába növeled a napi rostbeviteledet, ha nem iszol elegendő mennyiségű folyadékot hozzá, az oldhatatlan rostok elakadnak a bélrendszerben, és emésztésed nem gyorsul fel. A súlyvesztéshez szükséges napi folyadékmennyiség legalább két és fél liter - ezt lehetőleg szénsavmentes víz vagy emésztéskönnyítő gyógyteák - például borsmenta - formájában fogyaszd!

Magas kalóriatartalmú italok

Egyértelmű, hogy az alkoholtartalmú italok kalóriatartalma magas, és ha valóban fogyni szeretnél, lehetőleg ne fogyassz napi egy deci száraz bornál többet a diéta során. Ám a röviditalokon, a koktélok és likőrökön túl is vannak italok, amelyekben hiába nincs alkohol, veszélyeztethetik a fogyókúrád sikerét. Az alábbi galériában összegyűjtöttünk ezek körül néhányat.

Negatív gondolatok

Csakúgy, mint az élet sok más területére, a fogyókúra sikerére is kihatnak a negatív gondolatok. Elképzelhető, hogy számtalanszor belevágtál már a diétába, ám közben a rosszabbik éned folyamatosan azt duruzsolta, hogy "úgysem sikerülhet, nincs akaraterőm végigcsinálni a diétát".

Ilyen és ehhez hasonló gondolatok szinte mindenkinek eszébe jutnak, de nem szabad hagynod, hogy túl hangosan szólítsanak meg. Próbáld az étrendedet úgy alakítani, hogy a fogyókúra élvezetes legyen, ne a lemondáson legyen a hangsúly - így talán sikerül elfojtanod a negatív gondolatokat. Korábbi cikkünkben adunk néhány ötletet a kalóriaszegény vasárnapi menü színesítéséhez.

Blog.hu ajánló