Dobj le 8 kilót!
Így fogyj jojó nélkül!
Íme, egy diéta, melynek segítségével a kilókkal együtt a jojó-effektus kellemetlenségeitől is megszabadulhatsz.

Nyereményjáték

Nyerj platinával díszített Angyalszárny nyakláncot fehér finomporcelánból! (x)

Nyerd meg otthoni gyógyításhoz az 5 db aromaterápiás csomag egyikét közel 45 000 Ft értékben! (x)

Nyerj egy éves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg az egyik legjobb olasz kaja receptjét! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Elkerülheted a legrosszabbat, ha már most megveszed a gyerek ajándékát

Ezek a természetes kivonatok és olajok vasalják ki legkönnyebben a ráncokat (x)

Beindulnak a test öngyógyító folyamatai ettől a stresszoldó masszázstól - Próbáld ki! (x)

Feszesednek az izmok, eltűnik a narancsbőr és a zsír ettől a keringésjavító billenőmozgástól - Orvos ajánlja (x)

Azonnali orvosi segítséget kaphatsz egyetlen mobilapplikációval: egy gombnyomással érhető el otthonról (x)

beauty and style

Bombabiztos módszer a csizma szagtalanítására: csak 2 dolog kell hozzá »

Így használd a fahéjat az esküvőn: csodás dekoráció lehet belőle »

Készíts szemöldökfestéket természetes anyagokból: a legjobb recept »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egy változatos, tartható és minőségi tápanyagokban gazdag, kiegyensúlyozott diéta követése mellett fokozatos súlyvesztésre számíthatsz, emellett attól sem kell félned, hogy a fogyókúra végeztével a kilók visszatérnek, ugyanis amellett, hogy gondoskodik a megfelelő anyagcsere-működésről, az egészséges táplálkozás alapelveit is segít elsajátítani. Kövesd étrendünket, és szabadulj meg heti két kilótól!

A diétát elég sokáig tudod követni ahhoz, hogy látványos eredményeket érj el, akár három kilótól akarsz megszabadulni, akár tíztől. Az étrend napi három kalóriaszegény, de tápanyagokban gazdag főétkezésből és néhány köztes étkezésből áll.

Csupa laktató ételt tartalmaz, melyek mindegyike segít az anyagcsere felgyorsításában és a zsírégetésben, ami tovább gyorsítja a súlycsökkenést, ahelyett, hogy ugyanezt a kalóriamennyiséget egészségtelen, szervezetedet terhelő ételekben fogyasztanád el. A fogyókúra mindemellett igen rugalmas, az egyes napokra előírt menüt tetszőlegesen váltogathatod - a napokat és az egyes fogásokat is -, arra kell csak ügyelned, hogy az időpontokat ne cseréld fel, tehát a reggelit csak reggelivel, az ebédet pedig csak a valamely más napra tervezett ebéddel helyettesítsd.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Ne hagyj ki egyetlen fő- vagy köztes étkezést se. Ahelyett, hogy növelné, ez csak lelassítja a fogyás mértékét, ugyanis zavart okozhat anyagcsere-működésedben.
  • Ha kísértésbe esnél, ne tartsd magad a mindent vagy semmit szabályához. A következő étkezésnél térj vissza a fogyókúrás étrendhez.
  • Legalább hetente háromszor végezz 30-45 perces testedzést - legyen az intenzív séta, otthoni torna vagy épp aerobikóra -, a súlyvesztés ugyanis csak így lesz tartós. 
  • Fogyassz el mindennap legalább 2-2,5 liter folyadékot, szénsavmentes ásványvíz, természetes gyümölcs- és zöldséglevek, illetve tea formájában.
  • Ha szeretnéd anyagcseréd működését optimalizálni, fogyassz el napi két csésze zöld teát.
  • A fogyókúra ideje alatt - de a legjobb, ha a későbbiekben is - iktasd ki étrendedből a gyorsételeket, a finomított, cukros táplálékokat, az alkoholt, valamint a kávét.

Fontos!
A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: 5 dkg korpás gabonapehely, 2 dl sovány tej, egy felszeletelt banán, két marék bogyósgyümölcs.
Tízórai: egy körte, tíz szem mandula, egy doboz alacsony zsírtartalmú joghurt.
Ebéd: 8 dkg tonhal tetszőleges mennyiségű zöldbabbal, paradicsommal, lilahagymával, tíz szem olívabogyóval, egy pohár grépfrútlé.
Uzsonna: egy szelet magvas kenyér két evőkanál salsamártással, egy csíkokra vágott répával.
Vacsora: 13 dkg csirkehús, 15 dkg újburgonya, egy marék bogyósgyümölcs.

2. nap

Reggeli: turmix egy banánból, két marék bogyósgyümölcsből, 2 dl sovány tejből, egy szelet korpás kenyér vékonyan megkenve zsírszegény krémsajttal.
Tízórai: három zellerszár 3 dkg feta sajttal.
Ebéd: saláta 15 dkg héjában sült burgonyából és 8 dkg tonhalból, tetszőleges mennyiségű uborkával és zöldpaprikával.
Uzsonna: egy doboz alacsony zsírtartalmú joghurt.
Vacsora: 15 dkg grillezett csirkemell egy evőkanál chiliszósszal, tetszőleges mennyiségű párolt zöldbabbal.

3. nap

Reggeli: zabkása 5 dkg zabpehelyből, egy apróra vágott alma, négy feldarabolt, aszalt sárgabarack, 2 dl sovány tej.
Tízórai: egy doboz alacsony zsírtartalmú joghurt, fél grépfrút.
Ebéd: 8 dkg tonhal tetszőleges mennyiségű zöldbabbal, egy vagy két tányér zöldségleves.
Uzsonna: egy körte apróra vágva, 5 dkg alacsony zsírtartalmú túróba forgatva.
Vacsora: 13 dkg grillezett lazac 20 dkg lencsével és 5 dkg zöldbabbal.

4. nap

Reggeli: fél grépfrút, rántotta két tojásból, két félbevágott, grillezett paradicsom, egy szelet magvas kenyér.
Tízórai: két marék bogyósgyümölcs, 3 dkg feta sajt.
Ebéd: 15 dkg főtt csirke, tetszőleges mennyiségű saláta ruccolából és vörös húsú paprikából, két teáskanál olívaolajjal.
Uzsonna: egy doboz alacsony zsírtartalmú joghurt, egy marék bogyósgyümölcs.
Vacsora: 13 dkg grillezett csirkemell, 5 dkg kuszkusz, tetszőleges mennyiségű brokkoli.

5. nap

Reggeli: pirítós két szelet magvas kenyérből, két teáskanál zsírszegény krémsajttal, egy felszeletelt körte, 2 dl sovány tej.
Tízórai: négy aszalt sárgabarack, 3 dkg feta sajt.
Ebéd: szendvics két szelet magvas kenyérből, egy kemény tojással, egy felszeletelt paradicsommal, néhány rukkolalevéllel, néhány zellerszár.
Uzsonna: egy banán, 2 dl sovány tej, hat szem mandula.
Vacsora: 13 dkg grillezett hal, 10 dkg pürévé tört édesburgonya, tetszőleges mennyiségű brokkoli.

6. nap

Reggeli: 5 dkg korpás gabonapehely, 2 dl sovány tej, egy felszeletelt banán, két marék bogyósgyümölcs.
Tízórai: egy körte, tíz szem mandula, egy doboz alacsony zsírtartalmú joghurt.
Ebéd: 15 dkg főtt csirke, tetszőleges mennyiségű saláta ruccolából és vörös húsú paprikából, két teáskanál olívaolajjal.
Uzsonna: egy doboz alacsony zsírtartalmú joghurt.
Vacsora: 15 dkg grillezett csirkemell egy evőkanál chiliszósszal, tetszőleges mennyiségű párolt zöldbabbal.

7. nap

Reggeli: zabkása 5 dkg zabpehelyből, egy apróra vágott alma, négy feldarabolt, aszalt sárgabarack, 2 dl sovány tej.
Tízórai: két marék bogyósgyümölcs, 3 dkg feta sajt.
Ebéd: saláta 15 dkg héjában sült burgonyából és 8 dkg tonhalból, tetszőleges mennyiségű uborkával és zöldpaprikával.
Uzsonna: egy doboz alacsony zsírtartalmú joghurt, egy marék bogyósgyümölcs.
Vacsora: 13 dkg grillezett lazac 20 dkg lencsével és 5 dkg zöldbabbal.

Cikkünk Helen Foster Hétköznapi diéta című könyve alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

bevasarlas
  • méregtelenítés
  • salaktalanító diéta

2 hét, 4 kiló

Blog.hu ajánló