Naponta 1 kiló mínusz
Az éhségűző zabkásadiéta
Ha gyorsan, éhezés nélkül akarsz fogyni, a tápláló és rostban gazdag zabkása segítségedre lehet. Építsd rá a diétát!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Néhány gyöngy, és új fényében ragyog a régi, megunt pulóver »

4 eszköz, amivel mindig tökéletes tusvonalat húzhatsz, ha nincs kéznél sablon »

Így viseld a szezon legdivatosabb mintáit: a kockás csíkossal sem tabu többé »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha kitartó vagy, és be tudsz tartani néhány apró szabályt, akkor néhány nap alatt több kiló súlyfeleslegtől is megszabadulhatsz a jótékony zab segítségével. Az éhségűző zabkásadiéta lényege nem más, mint az, hogy úgy lakj jól, hogy közben nem eszed magad tele, hiszen a zab a gyomorba érve megdagad, így pedig kevesebb bevitt táplálék is jóllakottságérzetet biztosít. A diéta segítségével így naponta akár fél-egy kilótól is megszabadulhatsz koplalás és önsanyargatás nélkül.

A biztos siker titka

Az éhségűző zabkásadiéta a zabkorpa jótékony hatásainak eredményeként komoly súlyveszteséget idéz elő azoknál, akik betartanak néhány apró, de nagyon fontos szabályt. Ezek közül a leglényegesebb, hogy a diéta ötnapos intervallumot jelent, mely időszak alatt csakis a meghatározott élelmiszereket szabad fogyasztanod.

Ha hosszabb ideig szeretnéd követni a diétát, akkor egy hónap kihagyás után lehet folytatólagosan ismételni a szakaszokat.

A köztes időszakban sem ajánlott azonban túl nehéz, zsíros, kalóriadús táplálékot magadhoz venned, hiszen ezzel kárba vész a korábbi önmegtartóztatás, így ezeken a napokon is friss és könnyű ételeket fogyassz. További fontos alappillér a napi ötszöri étkezés, ami a többször keveset elvre építve bontja le a napi táplálékbevitelt.

Mit szabad, és mit nem?

Az éhségűző diéta ideje alatt nyugodtan fogyaszthatsz teákat, kávét, sőt, tejet is, ám, mivel a cukor fogyasztását a módszer kizárja, igény esetén egy csepp mézzel ízesítsd ezeket az italokat. Az étrend alapja a zab, így legnagyobb mennyiségben zabkását és zabpelyhet vehetsz magadhoz e pár nap alatt.

Ezeken kívül engedélyezett a különféle gyümölcsök, az alma, a körte, a banán, a narancs, bizonyos zöldségek, a paradicsom, a borsó, a répa és a brokkoli fogyasztása is. A tejtermékeket sem zárja ki a diéta, de ezek bevitele korlátozott mennyiségben ajánlott.

Mintaétrend

A diéta során gyümölcsöt és zöldséget bártan fogyaszthatsz, ha megéheznél az étkezések között.

1. nap

Reggeli: egy tányér zabkása 1 dl joghurttal.
Tízórai: kávé vagy tea cukor nélkül, egy alma.
Ebéd: egy tányér zabkása egy bögre brokkoliból, cukkíniből készült zöldkörettel.
Uzsonna: egy bögre finom tea - lehetőleg gyógytea.
Vacsora: 10 dkg zabpehely egy bögre tejjel, egy bögre gyümölccsel.

2. nap

Reggeli: egy tányér zabkása 1 dl tejjel.
Tízórai: kávé vagy tea cukor nélkül, egy narancs.
Ebéd: egy tányér zabkása, hozzá két sárgarépa lereszelve.
Uzsonna: egy banán.
Vacsora: 10 dkg zabpehely két paradicsomból készült hagymás paradicsomsalátával.

3. nap

Reggeli: egy tányér zabkása 1 dl joghurttal, egy banán.
Tízórai: kávé vagy tea cukor nélkül, egy alma.
Ebéd: egy tányér zabkása, két bögre saláta paradicsomból, fejes salátából, hagymából, egy kis olívaolajjal meglocsolva.
Uzsonna: két szelet sajt fél almával
Vacsora: 10 dkg zabpehely, 10 dkg spárga.

Fontos!
A diétát öt napig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

4. nap

Reggeli: egy tányér zabkása 1 dl tejjel és egy alma.
Tízórai: kávé vagy tea cukor nélkül, egy körte.
Ebéd: egy tányér zabkása egy tálka paprikából, reszelt sárgarépából és zöldsalátából, illetve kevés olívaolajjal összeállított salátával
Uzsonna: egy alma, egy bögre tea.
Vacsora: 10 dkg zabpehely vízzel vagy tejjel, jócskán megszórva reszelt sajttal.

5. nap

Reggeli: egy tányér zabkása 1 dl joghurttal és egy körte.
Tízórai: kávé vagy tea cukor nélkül, egy banán.
Ebéd: egy tányér zabkása, tetszőleges mennyiségű gyümölcs.
Uzsonna: két szelet sajt, egy bögre tea.
Vacsora: 10 dkg zabpehely vízzel vagy tejjel, 2 dl joghurt.

OLVASD EL EZT IS!

reggeli etel
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

A végleges fogyás titka: kronodiéta

Blog.hu ajánló