Nagy januári méregtelenítő diéta
7 nap, 4 kiló mínusz
Megfogadtad, hogy leadsz néhány kilót, vagy az ünnepek óta még mindig nem tértél magadhoz? Diétánk segít!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

beauty and style

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Január első napjaiban sokan érzik magukat kimerültnek és lehangoltnak, amihez nemcsak az ünnepek utáni melankólia és a munka világába való visszatérés járul hozzá, de közvetetten a karácsonyi fogásoknak és az újévi macskajajnak köszönhető emésztési és anyagcsere-zavarok, illetve a szervezet méreganyagokkal való telítődése is hozzájárulhat mindehhez.

Ha szeretnél újra friss és energikus lenni, emellett a szokásos újévi fogadalmak között pár plusz kiló leadása is szerepel, vágj bele átfogó méregtelenítő diétánkba, melynek segítségével salaktalaníthatod és tehermentesítheted szervezetedet, a méreganyagok és a felesleges víz kiürülésének köszönhetően pedig akár három-négy kilótól is megválhatsz.

Az ideális méregtelenítő diéta: csupa zöldség és gyümölcs

A diétás program nem tartalmaz vörös és szárnyashúst, valamint halat, ellenben sok gyümölcsöt, zöldséget foglal magában, ezek vitaminjai és rostjai ugyanis egyszerre gondoskodnak a salaktalanításról és az életenergiáról.

A legjobb méregtelenítő zöldségek közé tartozik a paradicsom, az uborka, a brokkoli, a spárga és a zeller, a gyümölcsök közül pedig érdemes ananásszal és citrusfélékkel is kiegészítened étrended.

A diéta ideje alatt kenyérféléket csak mértékkel fogyaszthatsz, naponta egy-két szelet teljes kiőrlésű kenyér megengedett, mint ahogy zsírszegény joghurtot is fogyaszthatsz, elsősorban turmixok formájában.

Hogyan kövesd a diétát?

A diéta ideje alatt kerülj minden szeszes italt, lehetőleg kávét se fogyassz, a cukros, finomított ételekről és italokról pedig szintén le kell mondanod. Fontos továbbá, hogy mindennap megigyál két, két és fél liter folyadékot - ez lehet szénsavmentes ásványvíz, zöldség- és gyümölcslé.

A méregtelenítés első napjaiban, ahogy a káros anyagok kiürülnek szervezetedből, tapasztalhatsz olyan kellemetlen tüneteket, mint a fejfájás vagy a fáradtságérzet, azonban mindez csak átmeneti - egy séta a friss levegőn ilyenkor sokat segíthet. Ha nem muszáj, a kúra ideje alatt ne végezz megterhelő fizikai munkát.

Tudj meg még többet a méregtelenítésről!

Ha tudni akarod, szervezetednek mért van szüksége a méregtelenítésre, illetve hogyan tudod azt leghatékonyabban kivitelezni, nézd meg videónkat!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két bögre gyümölcssaláta fahéjjal és egy csepp mézzel.
Tízórai: egy vagy két narancs.
Ebéd: egy tányér spárgakrémleves joghurttal készítve, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögrényi tetszőleges gyümölcs.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű vegyes párolt vagy nyers zöldség.

2. nap

Reggeli: egy grépfrút, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós fokhagymával bedörzsölve.
Tízórai: két alma.
Ebéd: egy tányér erőleves, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögrényi tetszőleges gyümölcs.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű vegyes párolt vagy nyers zöldség.

3. nap

Reggeli: egy banán egy kis doboz natúr, zsírszegény joghurttal.
Tízórai: egy vagy két narancs.
Ebéd: egy tányér lencseleves, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögrényi tetszőleges gyümölcs.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű vegyes párolt vagy nyers zöldség.

4. nap

Reggeli: két bögre gyümölcssaláta fahéjjal és egy csepp mézzel.
Tízórai: két alma.
Ebéd: egy tányér hagymakrémleves joghurttal készítve, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögrényi tetszőleges gyümölcs.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű vegyes párolt vagy nyers zöldség.

Fontos!
A diétát egy hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós kismamák, tinédzserek, daganatos és emésztőrendszeri megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. A diéta megkezdése előtt kérd ki háziorvosod véleményét.

5. nap

Reggeli: egy grépfrút, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós fokhagymával bedörzsölve.
Tízórai: egy vagy két narancs.
Ebéd: egy tányér spenótfőzelék joghurttal készítve, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögrényi tetszőleges gyümölcs.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű vegyes párolt vagy nyers zöldség.

6. nap

Reggeli: egy banán egy kis doboz natúr, zsírszegény joghurttal.
Tízórai: két alma.
Ebéd: egy tányér hagymakrémleves joghurttal készítve, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögrényi tetszőleges gyümölcssaláta, kevés citromlével meglocsolva.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű vegyes párolt vagy nyers zöldség.

7. nap

Reggeli: két bögre gyümölcssaláta fahéjjal és egy csepp mézzel.
Tízórai: egy vagy két narancs.
Ebéd: egy tányér gyümölcsleves joghurttal készítve, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögrényi tetszőleges gyümölcs.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű vegyes párolt vagy nyers zöldség.

OLVASD EL EZT IS!

no zoldseges
  • méregtelenítés
  • zöldségkúra

3 kiló mínusz 1 hét alatt

rizses tal
  • méregtelenítés
  • salaktalanító diéta

Így adj le 5 kilót!

Blog.hu ajánló