Mennyi futás kell a fogyáshoz? Ennyi a minimálisan ajánlott mennyiség
Hány perc kell a zsírégető folyamatok beindulásához?

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Így fertőtlenítsd a sminkecsetet: nem elég, ha meleg vízbe áztatod »

Unikornis a tortán: 2017 fura trendje már az esküvőkre is begyűrűzött »

Készíts gyöngyös farmert egyszerűen - Még a szakadást is elfedi »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha régóta fontolgatod, hogy a rendszeresen lejárnál a közeli parkba futni, az ősz ideális évszak a kezdéshez. Nincs már túl meleg, de nem kell még kabát sem a sportoláshoz.

Amennyiben nem egyszerűen egészséged megőrzése érdekében sportolnál, hanem szeretnél fogyni is a futással, valószínűleg felmerült már benned a kérdés: mennyi ideig tartson az edzés?

Mennyi futás kell a fogyáshoz?

Nyilván nem érdemes 10 perc futás kedvéért felhúzni az edzőcuccot, ugyanakkor 60 percig sem kell folyamatosan futnod. A fogyás beindulásához körülbelül 30-40 perc futás szükséges. Ha kezdő vagy, ajánlott beszerezned egy pulzusmérő órát, amellyel ellenőrizheted, hogy pulzusod a zsírégetés szempontjából ideális tartományban - 120-140 között - mozog-e.

A séta is hasznos

Amennyiben nagyon régen edzettél - különösen, ha jelentős túlsúlyod van -, kezdetben elég a gyors tempójú séta, és csak lassan válts át a futásra. Ami pedig a legfontosabb, heti legalább három-négy alkalommal járj el kocogni - rendszeresség hiányában ugyanis az egész nem sokat ér.

A legidősebb fotók a világon

A kor csupán illúzió? Legalábbis nem feltétlenül jelent akadályt, ha sportolásról van szó.

Blog.hu ajánló