A mélyizmokat veszi célba: ezzel a 10 perces edzéssel vedd fel a harcot a lógó, kiálló has ellen

Csupa rövid, intenzív gyakorlat.

oldalt plank-cover

Nyereményjáték

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című, szórakoztató történelmi könyvet!

Nyerj közel 160 ezer forint értékű Philips szőrtelenítőt a tartósan sima bőrért! (x)

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Molnár Piroska igazi maffiavezér - Ilyen, amikor féltő és uralkodó férfibőrbe bújik (x)

Színezüst és -arany körömékszerek, különleges mintákkal 4500 forinttól - Gyönyörű és tartós manikűr 2 perc alatt! (x)

Folyton levert, fáradt vagy? Állandó éhség gyötör? - Candida állhat a háttérben! (x)

Emlékszel még Janikovszky Éva meséire? Most együtt élvezhetitek a gyerekeddel (x)

Ezek a színek pezsdítik fel a tavaszi-nyári szezont - Mutatjuk a legújabb sminktrendeket! (x)

beauty and style

Szebbet nem is álmodhatnál: lélegzetelállító csipkés esküvői ruhák »

Van egy fehér pólód? Így variáld, hogy stílusos legyen! - Tippek a videón »

Hány éves vagy? Ebből kell a legtöbbet enned, hogy fiatal maradj »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha diétázol, vagy éppen nincsen rajtad felesleg, de feszesebb hasfalra vágysz, akkor látványos hatást érhetsz el a törzsedben és a hasadban található mélyizmok erősítésével. Ezek az izomcsoportok ugyanis nagyban felelősek a has lógásáért, ha gyengék.

Amikor a mélyizmaidat erősíted, nemcsak a pocakod lesz majd feszesebb, de a tartásodon is javíthatsz ezekkel a gyakorlatokkal, ugyanis a gerinc melletti és a derékizmok is fejlődnek. Ha pedig jobban kihúzod magadat, azzal szintén karcsúbbnak tűnsz. Mutatjuk, hogyan edzheted meg ezeket az izomcsoportokat!

A mélyizmok erősítése

Ezeket az izmokat, akárcsak a tested más részeit, speciális gyakorlatokkal kell edzened. A következő tízperces, otthon is elvégezhető edzésterv legtöbb mozdulatsora a plankolásra épül, mely kiemelkedően hatékony ezen a területen. Emellett találkozhatsz a jógából vagy tesiórákról is ismerős mozdulatokkal, melyek szintén nagyon jót tesznek.

Mielőtt belevágsz, egy kevés törzskörzéssel, néhány hajolással, a vállaid, karjaid átmozgatásával melegíts be. Ezt követően mindegyik, a lenti képeken látható gyakorlatot végezd egy percen keresztül, majd közöttük tarts nagyjából 30 másodperc szünetet, mialatt egy kicsit lelazítod a gyakorlat során terhelt izmokat. 

Az edzés különösen hatékony része lehet más zsírégető programoknak, ahol kardióval és más területeket erősítő, nyújtó mozdulatokkal kombinálod. Próbáld ki, kattints a képre, és ismerd meg a gyakorlatokat.

Erősítsd a hasizmaidat is

Ezekkel még többet tehetsz a formás, lapos, kockás hasért. Csináld meg ezeket az otthon is elvégezhető, kemény gyakorlatokat!