Makacs hasi zsírpárnák: így tüntesd el biztosan, csak diétával
Mínusz 5 kiló
A koplalás nem elég, a hasi fogyáshoz speciális étrendre van szükség.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Csak úgy emlegetik: a pucér pasis kampány »

3 kardigánfazon, amitől karcsúbbnak tűnik az alakod »

6 tipp, amitől szépséges és rémséges lehetsz Halloweenkor »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A makacs, évek óta egymásra rakódó hasi zsírpárnáktól gyakran úgy tűnhet, lehetetlen megszabadulni. Pedig a megfelelő étrenddel és a szükséges vitaminok, valamint nyomelemek pótlásával az úszógumival is leszámolhatsz.

Speciális étrendünk segítségével három hét alatt öt kilótól szabadulhatsz meg, és a pluszcentik végre onnan fognak eltűnni, ahonnan mindig is szeretted volna: a hasadról.

Vízhajtás, salaktalanítás, méregtelenítés

Az úszógumitól azért nehezebb megszabadulni, mint a többi zsírpárnától, mert ezeket a pluszcentiket nem csak a fölös kalóriabevitel okozza - a háttérben egy sokkal összetettebb probléma áll.

Éppen ezért nem is lehet pusztán koplalással eltüntetni innen a túlsúlyt: a hasi hízásért felelős salakanyagokat, a megrekedt vizet, valamint a puffadást és rossz emésztést okozó mérgeket is el kell tüntetni.

Szerencsére mindehhez találsz segítséget a természetben: a káliumban gazdag zöldségek és gyümölcsök segítenek helyreállítani a vízháztartásodat, kimossák a sejtek között megrekedt vizet, miközben rostjaikkal a régről lerakódott salakanyagok is távoznak.

Így a bélbolyhok ismét felszabadulnak, a bélcsatornák pedig átjárhatóak lesznek, ami nagyban megkönnyíti az emésztést és felgyorsítja az anyagcserét.

Az étrend olyan összetevőkben is gazdag, mint a fokhagyma, a joghurt vagy éppen az emésztésre jótékonyan ható fűszerek: ezek ugyanis segítik a méregtelenítést, fertőtlenítik a kiválasztó szerveket, továbbá megnyugtatják a gyomrot és a beleket. A baktériumok és gyulladások nélkül nemcsak a tápanyag-felszívódás és az anyagcsere lesz hatékonyabb, de a puffadásról és a hasfájásról is elfeledkezhetsz.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy kis poharas joghurt.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre fokhagymás-citromos zöldsalátával.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy bögre céklasaláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy csipet fahéjjal.
Tízórai: egy marék áfonya.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy szelet kenyér zöldsalátával és tonhallal.
Vacsora: egy bögre cikóriasaláta.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykasonka, egy paprika.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: 10 dkg ananász.
Vacsora: egy bögre mozzarellás paradicsomsaláta.

4. nap

Reggeli: két evőkanál zabpehely, két evőkanál gabonapehely, egy marék aszalt szilva, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre uborkasaláta.
Uzsonna: egy marék sárgabarack.
Vacsora: egy bögre alma-répa-zeller saláta.

5. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy marék mandula, egy kis poharas joghurt.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt brokkoli.
Uzsonna: egy bögre ribizli.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű fokhagymás pirítós.

6. nap

Reggeli: egy bögre hajdinakása, egy főtt tojás.
Tízórai: egy répa.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt káposzta.
Uzsonna: egy kivi.
Vacsora: egy őszibarack, fél marék mandula, egy kis poharas joghurt.

7. nap

Reggeli: egy főtt tojás, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 5 dkg sajt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: egy bögre sárgaborsó-főzelék.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy bögre articsóka.

Blog.hu ajánló